Vraag

eetstoornis

  • 17 December 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb sinds 9 maanden veel problemen die zich allemaal hebben opgestapeld, en daardoor ben ik heel onzeker geworden over mezelf. Ik ben toen veel minder gaan eten. Het begon met ontbijt skippen, toen middageten, en nu eet ik eigenlijk niks meer. Avondeten kan ik niet altijd overslaan omdat ik dan bang ben dat mijn moeder het merkt. Daarom steek ik na het avondeten altijd mijn vinger in mijn keel. Ik ben van 48 kilo naar 31 gegaan, maar ik vind het nog steeds niet genoeg. Ik heb stemmen in mijn hoofd die zeggen dat ik alles uit moet kotsen en ze noemen mij dik en laten me geloven dat ik mezelf uit  moet hongeren. Help?


2 reacties

@Sofia.14

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Anne

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +5

Hey, 

Ik heb hier helemaal geen verstand van, maar het lijkt me een goed idee om er met iemand over te praten, want eetstoornissen zijn echt heel erg gevaarlijk. Zoek iemand in je omgeving waar je dit tegen kan zeggen. Misschien je ouders, mentor, ander familielid of een vriend(in). Heel veel succes <3

xxx Cody

Reageer