Vraag

eetstoornis?

  • 19 February 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Hoi, ik heb al eerder een topic hierover geopend, maat hier nog een

ik eet eigenlijk nooit ontbijt, lunch ook niet alhoewel ik vaak wel moet eten dan omdat anders mn ma t door krijgt en avond eten altijd om dat nogmaals, nou ja ze erachter komen. 

Als het kan eet ik niet, en als het kan probeer ik mezelf te laten kosten. tot nu to heb ik dat nog niet gedaan, om.meeddere redenen.

Ik sport vaak na het eten om het eraf te sporten en ik houd een eetdagboek bij met calorieën. 

Ik denk dat ik misschien een eetstoornis heb, maar mn hoofd zegt steeds dat dat niet zo is omdat ik helemaal niet dun of ondergewicht ben. Ik heb ook het idee dat ik overdrijf, omdat ik vaak alleen maar ontbijt skip. 

Ik weet niet zo goed wat ik met deze topic wil zeggen maar uh ja


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Lastig zeg. Het zou kunnen dat je een eetstoornis hebt, maar dat weet ik natuurlijk niet. Het is misschien een slim idee om het met iemand te bespreken. Bijvoorbeeld je ouders, mentor, docent, vriend(in), etc. Je kan ook naar de huisarts gaan, hij/zij heeft er meer verstand van.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groet,

Sofie

De Kindertelefoon 

 

Reageer