Skip to main content

Hoi allemaal

Ik merk de laatste tijd dat ik een beetje raar ben met eten als we niets in huis hebben wat ik lekker vind dan eet ik gewoon niet ik heb ook moeite met gezonde dingen eten ik eet ongezond of niet avondeten eet ik in het algemeen maar weinig en het ontbijt is al klaargemaakt dus je moet dat opeten anders merken mijn ouders het ik ben het afgelopen jaar wat aangekomen waardoor mijn oude broeken niet eens over mijn dijen gaan ik heb ook moeite met te strakke broeken waarin je mijn dijen goed kan zien dit allemaal speelt in mijn hoofd maar ook wat als ik het nep doe  wat als ik aan het liegen ben tegsn mezelf omdat ik speciaal wil zijn dit ligt waarschijnlijk aan wat dingen die me in mijn jeugd zijn verteld maar toch wat als ik lieg? Ik voel me de laatste tijd ook erg numb (ik weet het nederlandse woord niet) ik voel niets een soort gladde maar ruwe ruimte ik ben waarscijnlijk onzin aan get praten maar ja

Groetjes @Kath 

Hoi,

Wat vervelend! Ik weet alleen niet of ik je echt kan helpen, want ik heb het gevoel dat ik niet echt in de juiste positie ben … 

Over jouw eetproblemen kan ik dus weinig zeggen (ik heb ook eetproblemen) en ik ben bang dat ik het erger zou maken ofzo.

Ik wil vooral zeggen dat ook al doe je het nep, je verdient toch verzorging (=care, weet niet of het juist vertaald is). Ik vind het ook spijtig dat je het gevoel hebt dat je tegen jezelf liegt, omdat het je zo te zien niet echt vooruit helpt. Ik weet alleen niet zo goed wat je eraan kunt doen.  Ik denk dat je best nog iemand zoekt om mee te praten en ook over jouw gevoelens zoals je je de laatste tijd voelt.

En onthoud: je mag best speciaal zijn, hoor! Alleen zou het spijtig zijn voor jou als je het gevoel hebt dat je daar eetproblemen voor nodig hebt, want je bent het waard dat je goed voor jezelf zorgt en dat je je goed voelt. De manier waarop je bent is in elk geval al speciaal zonder dat je jezelf hoeft te veranderen. (Het is echt niet de bedoeling dat dit gemeen zou klinken).

Liefs, Salaam

Reageer