Skip to main content

Hey allemaal,

sinds een tijdje is er iets veranderd in mijn eet’routine’ ik eet veel minder en op school laat ik mijn tussendoortje en lunch staan. (ik zit nog op de basisschool) Ik weet niet precies waarom, ik heb gewoon geen zin om te eten ofzo. Ik wil er met mijn beste vriendin over praten, maar zoals ik al eerder had vertelt: ze begrijpt het niet, ze neemt het niet serieus en ze doet er een soort van sarcastisch over ofzo. Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen?

Groetjes Zonsopgang 😉

hoi ik heb het Zelfde ik eet persoonlijk in de ochtend veel en in de avond maar op school niks dus ik denk dat het normaal 

@Aurora bedankt dat je eerste reactie naar mij ging !!!

@20anoniem24 bedankt voor je reactie, maar wat ik bedoel is:

Tijdens het ontbijt at (de post is al van een paar maanden geleden) ik nog wel oké. De meeste mensen aten waarschijnlijk meer, maar daar gaat het niet om. Nu eet ik slechts een banaan als ontbijt. Op school at ik, en nu nog steeds, niks. Ik ontbijt nu met een banaan en eet daarna pas weer tijdens het avondeten. Op school voel ik me soms misselijk of duizelig, maar toch eet ik niks. Iets houdt me tegen. Heeft iemand tips? Of is dit echt normaal? 

Reageer