Skip to main content

Ik heb dus denk ik een eetprobleem... ik ben veel met eten bezig en ik probeer af te vallen.

Ik probeer heel weinig te eten en dat lukt dan 2/3 dagen en dan krijg ik een eetbui. Daarna probeer ik het weer goed te maken door weer weinig te eten.

Tenminste zo was het de afgelopen tijdmaar het lukt steeds beter en de laatste eetbui was nu 5 dagen geleden, ik weeg mezelf best vaak, soms wel 3 keer per dag, maar als ik net een eetbui heb gehad vaak niet want dan wil ik het soms gewoon niet weten.

Vaak als ik eet voel ik me daar slecht over en soms als ik alleen ben kan ik het niet aan om iets door te slikken en spuug ik het in de wc ipv het door te slikken omdat ik me er dan gewoon te slecht over voel.

Ik doe soms workouts om calorieen te verbranden, ik ben inmiddels 3 kilo afgevallen maar door die eetbuien is het steeds terug gegaan naar wat het was...

het is nu bijna 3 maanden zo wat moet ik doen??

Ik heb een paar keer geprobeerd om te stoppen met alles maar dat lukt niet want ik wil heel graag dunner worden en ik ben bang om alles aan m'n ouders te vertellen

 

 

Ik zou het wel aan je ouders vertellen, het is namelijk niet handig om op deze leeftijd af te vallen op deze manier, je groeit namelijk nog


Hey Hey

Dit is wel een eetprobleem, want k heb precies hetzelfde en ik weet hoe moeilijk het is om er mee te stoppen. Maar ik zou er toch met iemand proberen over te praten, ookal zijn het niet je ouders. Als je wilt, kunt je met de kindertelefoon chatten want dit is anoniem enzo.

Probeer ook je eetgewoontes weer te herstellen; ik weet dat je op een gegeven moment ‘bang’ wordt van eten en aankomen, maar als je voelt dat je een eetbui krijgt kan je iets gezonds eten want daar zal je je denk ik minder schuldig door voelen

Heel veel succes, ik geloof in jou 

Gwn_me


Reageer