eet problemen //tw overgeven

  • 4 June 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Haai ik ben potato en ben 14 jaar 

Ik heb al een jaar last van eetproblemen vorige zomer at ik wel voor een week niets maar tien draaide het om, toen bleef ik maanden afwisselen van bijna niets naar veel te veel (binging) 

Ik haat het en erdoor ben ik echt 10 kilo aangekomen, mijn stomme brein wil dat ik weer nauwelijks eet, ik wil mijn moeder niet bezorgt maken dus ik eet alleen het gezamenlijke avondeten, meestal geef ik daarna over in mijn prullenbak in mijn kamer wanneer niemand het ziet of hoort, ik wil niet eens overgeven ik voel mij er meestal echt freselijk om en ik ga huilen, maar als ik niet kots dan huil ik erger

Deze week heb ik al 4 keer overgegeven en ik heb een vriend die dezelfde problemen hebben 

Ik en hij proberen er samen doorheen te komen maar mij lukt het niet, met haar gaat het al zo goed maar met mij niet, elke keer als ik zeg dat ik heb overgegeven voel ik mij slecht omdat hun zich misschien slecht voelen erover maar dat wil ik niet 

Ik geef over meestal 1 uur na het eten en ja ik weet het het is slecht 

Dit was het ik wou het eruit hebben en tja Dankje voor lezen maar kleine vraag nog

Heeft iemand iets als tip ofzo om niet te kotsen? Of ervoor zorgen dat mijn brein niet wil dat ik kots, het is een groot probleem en mijn vriend maar zich zorgen 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyhai!

Wat stom dat je eetproblemen hebt, echt niet aangenaam.

Ik zou alvast veel water drinken om niet te kotsen (vind ik zelf dan), + probeer zo rustig mogelijk te eten. 

Als je je vol voelt stop dan, ze gaan jou niet dwingen om te eten, anders word het als kindermishandeling genomen denk ik.

 

Veel succes!

Reputatie 6
Badge +4

Hai!

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groeten en sterkte,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer