Skip to main content

hoi allemaal,

morgen komt een vriendin bij me logeren en ik wou al heel lang een keer proberen te drinken. zij zou bier meenemen en ik zou iets van mijn ouders pakken. 

ik voel me niet bang voor het drinken maar ik voel me nu wel heel schuldig tegenover mijn ouders. 

hebben jullie tips om hiermee om te gaan?

xx

@boterbabbelaartje  ik ben er weer maar ik zou  het bijvoorbeeld over een paar dagen eerlijk zeggen en zeggen dat je je heel schuldig voelt miss gaan ze niet boos worden omdat je het eerlijk hebt gezegd.

@boterbabbelaartje  ik denk dat beter is als je het eerlijk tegen je ouders zegt want dan worden ze miss niet boos op je als je het eerlijk zegt.

Dat is wel een goed plan, al is het schuldgevoel minder geworden, als het niet over gaat ga ik het vertellen. 

Zoals @anoniem0201 al zegt is t idd denk ik beter om het eerlijk te zeggen, je ouders zijn ook jong geweest dus die zullen het vast/hopelijk begrijpen!

Ik zal het niet zeggen. 
je ouders waren vroeger ook jong hè. 
die hebben dat vast ook wel gedaan 

Zoals @anoniem0201 al zegt is t idd denk ik beter om het eerlijk te zeggen, je ouders zijn ook jong geweest dus die zullen het vast/hopelijk begrijpen!

Je moet het niet meteen zeggen trouwens, maar stel ze vragen of je ooit al n x iets hebt geprobeerd qua drinken wel gewoon “ja” ofz zeggen

Reageer