Eenzame gevoelens

  • 25 June 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me heel leeg van binnen. Ik voel dat ik nu weinig voel, ik voel me verdoofd. Ik heb moe van steeds online te blijven voor de emotionele steun . Ik heb een online lieve vriendin en ik chat vaker met haar en het helpt me wel, maar na een tijdje wil ik nieuwe vrienden maken. En dat is ook leuk om sociaal contact te maken, maar het is niet hetzelfde als in het echte leven. Ik heb me voor een langere tijd geisoleerd en struggle met sucidale gedachten. Soms denk ik dat ik er gewoon niet meer kan zijn over een tijdje. Ik merk dat ik me moe voel. Ik weet niet of een forum echt de goede plek is om hierover te praten, maar ik wil toch ergens mn gevoelens delen met iemand en hopelijk kan iemand hierop reageren als je denkt goede advies te hebben voor mijn situatie. Of iets wat je zelf doet als je je eenzaam voelt/ depressief. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Wat ik meestal doe is dat ik naar buiten ga een gewoon wat ga wandelen ik weet niet of het helpt maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @jiminiex 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes

Joram/De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Ik heb ook dat ik mij eenzaam en depressief voel ik luister meestal altijd een motivational speech als ik een hele heftige of sterke suïcidale gedachte heb.

Reageer