Nou ik weet niet hoe dit werkt ben nieuw hier maar ja om er op neer te komen ik deal al jaren met depressie maar doordat ik ouder ben en nu meer vrienden heb en meer heb om voor te leven en een toxic persoon uit mijn leven heb ging alles beter met me maar nu doe de Corona is het slechter dan ooit ik mag nergens LETTERLIJK nergens heen van me moeder nu eet ik niet meer douche ik niet meer ja ik weet het vies maar probeer maar eens depressie te hebben en je bed uit te komen not gonna work ohja en ik heb een blaasontsteking doordat zelf naar de wc gaan te zwaar werd voor me maar ja nu ga ik of dood aan een infectie of het word me allemaal te veel en ik pleeg zelfmoord het is maar net welke de ander voor is maar ja doordat ik te depressief ben me bed uit te komen gok ik maar op een infectie. Maar ja to come to the point iemand advies hoe je dit overleefd met depressie en een gestoorde moeder de Coronatijd ook leuk feitje me moeder zegt dat ik me aanstel en ik moet stoppen met dreigen over zelfmoord toen ik zei dat ik me depressief en niet meer gelukkig voel en liever dood wil zijn. Kent iemand nog een goeie kinderrechter zodat zei mijn voogdij niet meer heeft?
maar ja ik wil gewoon een gesprek starten voor mensen die zich ook extra deprimerend voelen en eenzaam in deze tijd so tell me how you doing
:] ff een leuk friends dingetje er in gooien if u know what I mean