Skip to main content

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met dit, maar laat ik even beginnen met dit: Ik heb de afgelopen tijd best een hoop fouten gemaakt waar ik nu heel erg veel spijt van heb. En het is nu te laat om dat terug te draaien. Het begon toen ik erachter kwam dat m'n beste vriend mijn vriendin leuk vond. Die twee hadden best een goede band en ik werd met de dag banger dat mn vriendin gevoelens voor hem zou krijgen en mij zou verlaten, hierdoor werd ik best jaloers en boos als ze samen iets gingen doen zoals een game spelen. Ook werd ik steeds jaloerzer omdat ook mn vriendin steeds meer tijd met hem ging ombrengen. Hierdoor werdt ik zo boos en verdrietig dat ik startte met in mezelf snijden, express mn handen tegen de muur aanslaan en veel te weinig eten. Deze dingen maakte ik hun dan ook duidelijk in de hoop dat ze zouden zien dat het slecht met me gaat. Maar hierdoor gingen ze juist steeds meer afstand van me nemen wat begrijpelijk is. Uiteindelijk is het tot het punt gekomen dat het uit is gegaan, puur omdat ze dacht dat het te slecht met me ging en dat ik te jaloers was (terwijl ze wist waarom).  Het enige wat ze hoefte te doen is meer tijd met mij spenderen maar, ik heb dat haar nooit helemaal duidelijk gemaakt dus het is begrijpelijk dat ze dat niet wist. Nu is het een maand later en zijn ze beste vrienden geworden terwijl ze nooit meer met mij praten. Ik heb zelf fouten begaan alleen hierdoor ben ik mijn hele vriendengroep kwijt geraakt en heb ik niemand meer om mee te praten. Ik weet gewoon nu niet wat ik verder moet aangezien ik eigenlijk een einde wil maken aan mijn leven hierdoor. Misschien overdrijf ik maar, ik weet gewoon niet wat ik moet. Ik voel me gewoon zo slecht en wil gehoord worden door mensen die me misschien kunnen helpen me gehoord te voelen en misschien zelfs een stukje beter kunnen laten voelen.

 

Geen reactie

Reageer