Vraag

eenzaamheid en depressie

  • 7 March 2022
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

Vandaag heb ik een heftige ruzie gekregen met mijn allerbeste vriendin. Sinds toen komen oude gedachtes weer terug,gedachtes zoals: ´het leven is beter zonder mij´ , deze gedachtes heb ik een jaar geleden elke dag gehad toen ik in een depressie zat. Mijn beste vriendin was de reden dat ik me beter begon te voelen en dat ik gestopt was met zelfbeschadiging. Vandaag ben ik zo stom geweest om het weer te doen. Ik heb er spijt van maar aan de andere kant boeit het me niks meer.Ik kan gewoon niet leven zonder mijn beste vriendin.Ik ben we heel erg teleurgesteld in haar,ze heeft tegen de hele school roddels verspreid over mij. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen met haar zonder dat ik mezelf dieper in de put werk?


6 reacties

Ze heeft roddels verspreid over jou ???

Dat is toch onaardig !!!

Overwat ging die roddels over ???

 

Badge

De roddels gingen over dat ik seksueledingen heb gedaan met een vriend van mij.

Wat erg !!!

Ik zou even met kindertelefoon chatten of bellen 

Misschien kan je even met je vriendin praten 

Vraag eens aan haar waarom zij dat gedaan heeft want het is best erg

Neem een kijkje bij 113 daar kan ze je misschien helpen

 

Sterkte 

Zelle

Hey, wat vervelend dat dit is gebeurd. Weet alsjeblieft dat het niet jouw schuld is. Er zijn allemaal mensen die van jou houden en je belangrijk vinden. Dat merk je niet altijd, maar die mensen zijn er zeker, dat kan ik je echt beloven❤️ Het is gewoon heel lastig nu, maar het gaat echt beter worden, daar moet je op vertrouwen. Voor nu is eigenlijk mijn enige tip om misschien te beginnen met een nieuwe hobby of sport waar je je in kan storten. Zo heb je afleiding en kan je weer nieuwe mensen ontmoeten. Het komt echt allemaal goed, vertrouw erop dat de tijd je wonden zal helen en dat je er leukere mensen voor terug zal krijgen, hoe stom dat nu ook is. En je kan altijd praten met de mensen hier bij de kindertelefoon, ik kan me voorstellen dat dat ook kan helpen. 
Veel sterkte en succes, wij zijn er voor je❤️

Badge

dankjulliewell het feit dat jullie me willen helpen maakt me dag al een stukje beter! thx for caring.

Wij zijn er altijd voor je 

😁😀😉

Reageer