Vraag

eenzaamheid

  • 22 August 2020
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hai ik  eenzaam ik had een bff maar toen ik op groep 6 zat ging opeens heel gemeen doen tegen mij en brak mijn hart💔 met haar ga ik niet meer om maar nu heb ik geen vriendinnen meer ik had er een maar toen ik ruzie had met mijn zogenaamde bff  ging mij andere vriendin de hele tijd een kant kiezen soms ging ze aan mijn kant en dan opeens aan de kant van bff die ze niet eens zo goed kende dus ik ga ook niet met haar om en nu heb ik geen vriendinnen meer ja eentje maar zij gaat naar een andere school en zij is erg druk dus die zie ik ook niet vaak ik weet ook niet wat ik en daarom ben ook depressief geworden ik weet niet wat ik moet gaan doen kort gezegd ik ben vriendeloos 😞

Heeft iemand misschien tips


5 reacties

Badge

Hey, 

Weet je zeker dat je derpie bent?

Of voel je je niet blij, dat zijn 2 verschillende dingen. 

Echter vind ik het hel erg voor je om tehoren dat je zoals je zelf zegt vriendloos bent. 

Maar weetje niemand is ooit alleen er zijn altijd mensen die het zelfde hebben/denken en ik dacht dat ik de enige was die bv ook last had van een depressie tot ik er achter kwam dat er veel meer mensen rondliepen met de zelfde gedachtes.

Niemand is ooit de enige, kijk maar eens om je heen. Iedereen heeft een beugel sommige mensen zitten in een rolstoel. Jij bent niet alleen en ik vind het erg dat je dat denkt want miss word je daar wel somber van. 

De tip voor mij is dat jij die vriendin dan niet verdient en je verdient veel meer dan die ene vriendin. 

 

Badge

Ja ik ben echt depri ik ben super moe ik vind het zelfs vermoeiend om op de trap gaan lopen ik slaap veel ik eet heel veel en ik vind de kleinste dingen al irritant maar heel erg bedankt dat je hebt gereageerd dat erg aardig ❤️ 

hey bij mij zit het iets anders ik ga naar 4 havo en daarin heb ik geen vrienden op zitten ik ben echt bang dat ik straks alleen kom te zitten 

hebben jullie tips?

 

Badge

Hoe oud ben je? X

Hoe oud ben je? X

ik ben 15

Reageer