Vraag

Eenzaamheid

  • 19 April 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hoi iedereen, dit is mijn verhaal.

Ik ben heel erg gepest, tot in psychiatrie toe. Dit heeft nu nog best wel veel invloed op mijn sociale leven. Het is niet dat ik geen vrienden heb, maar ik voel me nog wel best vaak eenzaam. Ik pas gewoon niet in het perfecte plaatje, en denk best wel complex.

Hierdoor begrijpen andere kinderen mij ook niet.

Ik heb echt het gevoel dat ik niet begrepen word en dat ik de enige ben hierin. En ik zoek al best wel lang iemand die hier ook mee struggelt. Vooral in quarantaine is dat natuurlijk lastig.. Zou iemand die hier ook mee dealt eens een x met me praten erover en miss vrienden worden? Ik ben zelf 13 en mijn interesses zijn bakken en muziek maken (vooral piano en zingen).  Let me know en stay safe! <3

 

 

 

 


2 reacties

Hoi

 

Wat naar dat je gepest werd, zo erg zelfs dat je hiervoor in de psychiatrie belandde. Niet fijn hoe je het gevoel hebt eenzaam te zijn, en je niet begrepen te voelen. 

 

Persoonlijk vind ik complexe denkers vaak erg leuke vrienden. Je kan er boeiende gesprekken mee voeren, en als dat nog eens afgewisseld wordt door bakken en muziek maken lijkt me dat een fijne vriendschap :slight_smile:

 

Vertel gerust meer over jezelf op dit forum. Contactgegevens uitwisselen is niet toegestaan, maar topics openen over wat je bezig houdt en verhalen delen via het plaatsen van reacties lijkt me alvast erg fijn. 

 

Denk je na de quarantaine een sport of hobby een kans te geven? Misschien kan je bij een muziekclub, waar je meteen personen kan ontmoeten met gemeenschappelijke interesses. 

 

Gr. Kenshin

Hey

Je bent hier echt niet alleen, echt. Zelf ben ik 17 jaar en ben ik op de basisschool altijd gepest (zowel lichaamlijk als emotioneel) het begon toen ik 7 jaar was. op de middelbare school bleef het bij roddelen. Ik herken ook het eenzame gevoel. Het gevoel dat niemand je mag. Pesten kan zoveel gevolgen hebben, zelfs jaren na het pesten. Ik had bijvoorbeeld steeds terugkomende depressieve periodes als gevolg.

Het is erg belangrijk om erover te praten. Ik weet hoe moeilijk dat is. Maar je komt er wel het verst mee. 

Ik ben hier sowieso altijd als je met mij wilt praten.  Xxx

 

 

Reageer