Eenzaam, nieuwe mensen ontmoeten?

  • 11 May 2022
  • 0 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hoi, ik ga proberen dit verhaal niet lang te maken. 

Er is dus een meisje die ik al heel lang ken en we waren vriendinnen, maar ze is nu echt gemeen en nu ik erover nadenk is ze dat altijd al omdat ze gewoon altijd aandacht vraagt bij anderen. Ze zegt gemene dingen over me achter mijn rug om tegen anderen en die anderen geloven dat ook want ze negeren me. Dat is dus niet fijn en daar word ik erg onzeker van. 

Goed, maar, mijn punt is eigenlijk, ik voel me soms eenzaam. Op school heb ik wel meiden waar ik mee om ga en buiten school heb ik eigenlijk maar een paar echte vrienden. Als ik bijvoorbeeld naar een leuk feestje of concert wil weet ik niet wie ik moet meenemen want ik heb niet echt zo’n allerbeste vriendin met wie ik dat zou doen. De vrienden of vriendinnen die ik heb als beste vriendin die houdt niet van feestjes en dat soort dingen. 

Het lijkt wel alsof veel kinderen uit mijn klas en van mijn leeftijd honderden mensen kennen en super veel vrienden hebben, en ik niet. Of lijkt dat maar zo? 

Voelen jullie je ook weleens eenzaam? En hebben jullie tips om wel naar feestjes te gaan of nieuwe mensen te ontmoeten? 

Veel liefs! Xx


0 reacties

Geen reactie

Reageer