Skip to main content

Hey,

Help me alsjeblieft, ik ben zo verschrikkelijk eenzaam. Wil gewoon iemand om mee te praten…

Reactie aangepast door de Kindertelefoon

Hey,

ik snap dat je de behoefte hebt om met iemand te praten. Het is alleen niet de bedoeling om op dit forum persoonlijke gegevens uit te wisselen.

Misschien kan je anoniem hier op dit forum met mensen praten? Of kan je misschien iemand als een vertrouwenspersoon vinden waar je alles mee kan delen? 

Je zou een topic aan kunnen maken waar je altijd je verhaal in kan doen. Kan dat een optie zijn?

Laat me nog even weten!

Xx:four_leaf_clover:

Alsjeblieft, ik weet dat het niet de bedoeling is. Alsjeblieft, ik heb alles al geprobeerd. Ik wil gewoon iemand die me kan helpen, is dat echt te veel gevraagd?

Hey,

ik weet niet precies hoe ik hierop moet reageren.

Je zegt dat je alles al hebt geprobeerd, wat heb je allemaal al geprobeerd? Zijn er echt geen dingen meer die je kan proberen?

Misschien is er iemand die je persoonlijk kent die je kan helpen. 

Wat je doet is niet teveel gevraagd, maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om iemand te zoeken,

Waar dan? Ik ben bij Awel, JAC, CLB, Zelfmoord 1813, Tele-Onthaal, een therapeut, de dokter,… er is gewoon niets dat helpt. Ik wil niet meer anoniem zijn en ik weet echt niet meer wat ik moet doen

Hey,

je hebt idd al veel geprobeerd.

Je wil wat meer anoniem blijven.. Dan denk ik toch dat momenteel de beste optie is om een topic aan te maken waar je altijd je verhaal kunt doen. Mensen die je willen helpen kunnen dan je topic volgen en zo ook in de gaten houden.

Zou dat een optie kunnen zijn?

Reageer