Vraag

eenzaam en zelfbeschadiging

  • 30 December 2023
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik ben 15 jaar en voel me niet goed. Ik heb niet veel vrienden en voel mezelf alleen.  Mijn cijfers op school gaan omlaag en ik zit vaker in de pauzes alleen.  T gaat de laatste tijd zo slecht dat ik mezelf opsluit in m’n kamer en mezelf pijn doe. Dit heb ik vroeger weleens vaker gedaan, maar toen kon ik er nog mee stoppen en was het alleen een beetje krassen. Tegenwoordig is het meer en dieper. Elke keer als er iets verkeerd gaat krijg haat ik mezelf ervoor. Ik weet dat ik hulp nodig heb, maar ik ben bang om er over te praten. Wat kan ik het beste doen? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, je kunt altijd bellen of chatten met de kindertelefoon, of als die niet geopend is, kun je ook 24/7 contact krijgen met de luisterlijn :   https://www.deluisterlijn.nl/ 

Dat is natuurlijk anoniem en je kunt dus ongedwongen en veilig je problemen bespreken.  Het is niet eng en kan je echt verder helpen!  Veel sterkte en succes !

Groetjes liefs Tartan X

Hoi @Heyyygwneenmenshierooo 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Een heel gelukkig 2024,

Anne - De Kindertelefoon

Reageer