Vraag

eenzaam/durf geen vrienden te maken

  • 3 August 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi ik ben Dennis een jonge van 14 ik ben op vakantie aleen voel me heel erg aleen en durf geen vrienden te maken omdat ik onzeker ben over me zelf omdat ik autisme adhd en langzaam verwerkend brein ik ben bang voor wat andere van me denken en ik praat nu via snap met iemand een klein beetje aleen durf niet te vragen om vrienden te worden en omdat ik me zo eenzaam voel merk ik dat ik depressief word 

 

(Bericht aangepast in verband met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)


3 reacties

 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hallo, 

 

Probeer nooit aan jezelf te twijfelen. Ik zelf heb ook bijna geen vrienden. Althans spreek nog wel met vrienden maar ik zie ze niet meer.  Je bent gewoon goed zoals je bent. En als iemand vind van niet dan is dat geen echte vriend.  Het is vooral geen must om heel veel vrienden te hebben.  Beter 3 echte goede vrienden dan 30 nepvrienden. Ga met diegene waarmee je chat een keertje bellen om beter kennis te maken. Ik wens je heel veel succes en een fijne vakantie!

 

Je hoeft je geen zorgen te maken over wat andere over je vinden, want je kan immers alleen jezelf zijn. Maar daarom moet je juist zelf geloven dat je goed genoeg voor jezelf bent. Qua vrienden vinden zou ik zeggen: bevriend alleen mensen die je vertrouwen en geluk geven . Maar ik denk dat dat wel goed komt. 

Succes!

Reputatie 1
Badge

dankjewel voor de tip zal het doen

Reageer