Skip to main content

Haii. Ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel, weinig motivatie om ook maar iets te doen buiten de heledag op mijn telefoon zitten. ik heb het idee dat ik raar ben en dat ik dingen doe die anderen raar vinden en mij  daarom niet mogen. Ik douche niet elke dag net als sommige andere, ik denk dat dat niet hoeft en ik heb er geen puf voor. Ik heb niet een hele goede style en draag soms vaker achterelkaar dezelfde kleding. En denk dat andere dat vies vinden. 

Ik heb ook niet echt veel vrienden 

1 is een klasgenoot en is echt een vriendin, maar ik heb het idee dat ik het niet overal met haar over kan hebben, omdat ik niet durf(niet dat ze me dan zou laten vallen)

2 mij  beste vriendin ook van de basis school, we zitten in een andere klas en ze heeft een zwaar jaar gehad omdat ze zich zelf niet goed voelde. We hebben helaas niet heelveel contact

3 ik weet niet of je haat echt een  vriendin kunt noemen want ze doet altijd wel aardig tegen mij en 1 maar als haar andere vrienden komen laat ze ons vallen

Ik voel me daarom ook best eenzaam en ik heb het idee dat ik niet echt iemand heb om mee te praten. Ik zou het erg fijn vinden als iemand hier dat wilt doen en misschien online vrienden wilt worden. Ik kan dan over mijn problemen praten en natuurlijk ook over die van JOU 

-xxx-

Geen reactie

Reageer