Vraag

eenzaam

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Hey allemaal, 

ik ben een meisje van 15 en voel me vaak eenzaam of buitengesloten. Ik had vorig jaar twee goede vriendinnen en een heel gezellig groepje met jongens en meiden de jongens zijn bij ons weg en de twee meidenzijn allebei naar een ander meidengroep gegaan. Hierdoor zit ik bijna elke week alleen en voel me niet prettig. Ik spreek nog wel soms af met een vriendin maar dat is dan ook altijd dezelfde. Ik voel me ouder dan de rest van mijn leeftijd denk dat dat komt omdat ik ook veel omga met de vrienden van mijn broer als ze hier zijn en voel me daardoor ouder. Maar ik zou ook gewoon graag meer vrienden van mijn leeftijd willen om gewoon een oaar keer in de week mee te kunnen zitten. Hebben jullie misschien tips hoe ik meer met mensen in contact kan komen?


3 reacties

Badge

Heyo,

Wellicht heb je social media, daarop kun je mensen gaan volgen/toevoegen uit je buurt. Waarschijnlijk lukt deze methode om een paar mensen te leren  kennen. Als je lang genoeg met ze omgaat kom je meestal wel terecht in hun vriendenkring.

Ik hoop voor je dat dit gaat werken,

Lemon

Reputatie 2
Badge

Heey,

Ik heb precies hetzelfde. Ben 15, en voel me vaak alleen, zonder vrienden.

We waren altijd een groepje met 5 jongeren, maar dat groepje is helemaal uit elkaar gegaan. Op school heb ik wel contact met een meisje maar wij passen totaal niet bij elkaar. 

Nu ben ik dus ook telkens alleen, en wil graag in contact komen met meer jongeren van mijn leeftijd.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Meisje0514 en  Marijke

We lezen dat jullie in een lastige situatie zitten en daar graag wat meer over willen praten. Bij De Kindertelefoon kan je daarvoor elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  

Groetjes,

Loes

De Kindertelefoon 

Reageer