Eenzaam

  • 12 July 2020
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,

Ik heb zoiets nog nooit gedaan dus sorry als dit dom gaat klinken ofzo, maar de laatste tijd zit ik alles behalve lekker in mijn vel. Ik merk dat ik nergens geen zin meer in heb, en dat ik liever constant gewoon in bed wil blijven omdat ik moe ben. Ook heb ik daarom het gevoel alsof ik een waardeloze vriendin ben. Ik heb maar een goede vriendin waar ik mee omga, maar ik vind het gewoon moeilijk om af te spreken I guess. Ik merk van mezelf dat voordat we gaan afspreken ik me helemaal druk ga maken of ze het wel leuk vind om nog met mij om te gaan. Het stoort me dan ook dat ze steeds meer met andere mensen omgaat, ik weet dat het claimerig overkomt maar ik ben bang dat ze gaat beseffen dat beter kan hebben. En ik ben dan nog banger dat ik helemaal alleen ga zijn, want sociaal omgaan met andere mensen is gewoon echt moeilijk voor mij geworden. Heeft iemand nog tips voor mij?

Groetjes.


1 reactie

Badge

Hoii 

Dit heb ik zelf ook gehad, bij mij is het al bijna voorbij, maar echt heel vervelend. Ik heb er (met veel moeite) over gepraat met 3 vriendinnen dat luchtte echt heel erg op. Ik zou je ook aanraden om met haar te praten, ookal weet ik dat het moeilijk is. Nadat ik een goed gesprek met ze heb gehad ben ik ook meer naar ze toe gegroeid en zijn we nog closer geworden. Ik hoop dat het bij jou ook zo zou werken. Sorry dat ik met zo'n waardeloze tip kom, maar praten lijkt mij de beste oplossing. 

Succes 💪

Xxx Amélie

Reageer