Vraag

Eenzaam


Badge

Hoi iedereen,

Ik wil even iets zeggen wat me dwars zit. Ik voel me echt vaak eenzaam en heb het gevoel dat niemand begrijpt wat ik voel (ik ben 13). Ik heb vaak gewild dat ik nooit geboren was zodat ik dit allemaal niet hoefde te voelen. 

Hebben jullie misschien tips voor mij? Ik zou het echt appreciëren!

groetjes 

Anoniem.


2 reacties

hey

 

je voelt je eenzaam en hebt het gevoel dat niemand dat begrijpt.  waarom denk je dat? 

heb je wel eens gepraat met mensen over dat je je eenzaam voelt? ik denk als je daar een keer over zou praten dat het wel zou opluchten!

zou je niet af en toe je vrienden wat vaker kunnen appen. om ff kort een praatje te maken. zelfs een telefoontje van 5 minuten kan wonderen verrichtingen. misschien kan je je oma en of opa af en toe bellen dat zouden zij ook waarderen. 

 

groetjes blue 

Badge

Hey,

Ik heb al vaak met mensen gesproken maar ik kan mijn gevoelens niet uitdrukken. Sommige mensen zeggen dat ik aandacht zoek. Ik heb geen vrienden jammer genoeg daarom dat ik me ook zo eenzaam voel. Ik maak ook echt niet makkelijk vrienden. En wat betreft mijn grootouders met mijn oma kan ik niet praten want zij s al erg oud. En ik heb geen opa  meer :<

 

groetjes

Anoniem

Reageer