Vraag

Eenzaam ?

  • 14 December 2018
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben al sinds kort niet meer bevriend met bepaalde mensen.. en ik voel me beter alleen wel eenzaam heb het gevoel dat mensen niet met mij meer willen omgaan en ik vraag me af waarom? Heb ik iets verkeerd gedaan omdat ik die mensen uit mijn leven gezet heb ?( er is trouwens veelste veel gebeurt tussen mij en die personen dingen die ik liever niet opnoem )
Hebben jullie tips of iets waardoor ik me beter kan voelen ?

3 reacties

Hey

Als je echt wil weten waarom die mensen geen vrienden willen worden moet je het ze gewoon vragen.
Zo iets als : Ik heb het gevoel dat jullie me ontlopen heb ik wat misdaan? of iets in die richting.
Je kan ook wat meer met hun proberen om te gaan en hen beter te leren kennen.
Maar blijft wel je zelf en verander je niet om vrienden te krijgen. ( Heb ik een keer gehad ik kreeg het gevoel als of die mensen niet echte met mij bevriend waren en dat is heel rot.)
veel geluk
Gr. 🌼
Ik heb het al paar keer gevragen alleen dan kreeg ik antwoorden van ja ik wil wel met je omgaan enzo maar heb het druk en dan probeerde ik te prate maar dan zei ze ben niet in de stemming om te praten en dan vervolgens is die persoon met andere mensen aan het praten en lachen dus dan zit ik ook van ja waar doe ik moeite voor ....... @boterbloem12
Heyy

Voor bepaalde vragen die je stelt. Zou ik goed nadenken of je na dat je het antwoord van die vragen weet. Dat antwoord je gaat helpen en je daardoor beter gaat voelen.

Ik heb zelf ook zo'n situatie gehad. En bij mij helpt het om goed na te denken of de vragen die ik in die tijd wou stellen een toegevoegde waarde hebben

Tips om je beter te voelen
  1. Schrijf je gevoelens op
  2. Praat er met iemand over
  3. Probeer van negatieve gedachtes postitive dingen te maken
  4. Positief denken is hiervoor heel belangerijk het duurt tijd. Maar als je positief denkt word alles makkelijker

Reageer