eenzaam

  • 6 March 2018
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
beste iedereen,
ik ben 14 jaar en ik doe mavo 3.
mijn ouders zijn net een maand gescheiden en mijn moeder is meteen verhuist, ( ze hebben geen ruzie ofzo), ik had er als eerst veel moeite mee dat mijn ouders gescheiden zijn, maar ik begin het nu wel wat te accepteren, maar dat is het probleem niet, het probleem is dat ik mij ontzettend eenzaam voel, ik heb dan wel 2 soort van vrienden, maar die spreek ik alleen op school, nooit buiten school,
Ik ben namelijk enig kind en dan voel je je snel eenzaam als je alleen thuis zit en je moeder is werken, vaak denk ik : "wat als ik nu dood ga?, dan heb ik het laatste deel van mijn leven eenzaam geleefd, en zullen er wel mensen zijn die mij zouden missen als ik dood ben?". Ik durf gewoon niet om die stap te zetten van " uhhh hey, zullen we na school fortnite bij mij spelen ofzo?" soms lig ik nachten wakker van het idee : ¨ Waarom mag niemand mij, ben ik lelijk, raar ofzo?¨ Ik wil mij gewoon vrolijk voelen, met vrienden die voor me klaar staan,
Bedankt voor het lezen,
reacties zijn natuurlijk welkom
- anoniem

2 reacties

Hey

Wat naar voor je mijn ouders zijn ook gescheiden maar wel met enorm veel ruzie.

Het is zeker moeilijk om zo’n stap te zetten je kunt het altijd proberen.

Zit je op een sport? Zo nirt is het kisschien leuk om te gaan voetballen ofzoiets dan speel je in een team en leer je meer jongens kennen.

Als je het wat enger vind om te stap te zetten om te vragen om een keer aftespreken kun je het misschien via whatsapp doen en er later face op face verder praten

Misschien is een huisdiernleik zoals een hond

Xx mij
ik ken je gevoel. Mijn ouders zijn gescheiden. En ik voel me ook eenzaam. Ik denk wat je kan doen is. Gewoon een keer naar ze tie gaan en het vragen wie weet als je een beste vriend/vriendin maakt

Reageer