eenzaam

  • 30 April 2014
  • 4 reacties
  • 365 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey

ik voel me heel erg eenzaam, en depressief, ik zie can alles het slechte in en heb nergens zin in soms kan ik alleen maar huilen en voor me uit staren, miet dat me leven zo slecht is echt niet maar ik kan gewoon met niemand praten niemand snap me, me moeder zegt dat ze er voor me is maar als ik ergens over praat met haar zegt ze alleen ja het is moeilijk maar t komt goed en dat zegt iedereen maar niet alles komt goed, ik mis me ex, we hebben al 2 keer een relatie gehad de 2e keer was hij niet eens verliefd, en dat heeft me zo kapot gemaakt, we hebben bijna seks gehad, en ik mis hem zo erg en ik voel me zo alleen al zo lang vooral nu ik hem niet meer heb, bij niemand doe ik het ooit goed ik maak te veel fouten en niemand kan eens trots op me zijn,Ik weet niet wat ik moet doen met me leven en alles 

4 reacties

de rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling...
Beste x123x,

Niet alles komt goed, inderdaad, maar een gebeurtenis is niet je hele leven. Het is een hoofdstuk uit je leven. Je kan er soms naar terugkijken, maar je moet er niet te veel mee bezig zijn, anders word je er helemaal gek van.
Als je positiviteit wilt, zoek positieve mensen die je motiveren. Mensen die je zeggen dat je wat goed doet, die trots op je zijn.
Blijf niet te lang nadenken over oude relaties, het is voorbij, met een reden. Als de persoon jou niet wilt, dan verdient die persoon jou ook niet, want diegene is niet dankbaar voor jou liefde. Zoek iemand die ook jou wilt, iemand die wilt vechten voor jou en met jou een toekomst wilt. Er zitten heel wat rotte appels tussen, maar die moet je negeren.

Er zijn heus wel mensen die jou snappen, maar misschien zie jij niet dat ze jou snappen, want je wilt niet dat iemand jou snapt, want je hebt het gevoel dat niemand jou ooit zou kunnen snappen. Als niemand je snapt, vind mensen die jou wel snappen.

Als je over je depressieve gevoelens heen wilt (ik weet niet zeker of je echt gediagnostiseerd bent met depressie) moet je dingen doen. Dat is het enigste medicijn dat ook echt werkt. Doe dingen, kom uit die negatieve spiraal! Als je niks doet, voel je je kut omdat je niks doet, dus ga je niks doen want je voelt je kut en zo gaat het dan door. Dus ga leuke dingen doen, dan voel je je goed en ga je nog meer leuke dingen doen. Alleen jij kan de eerste stap zetten.

"Every adventure requires a first step. Trite, but true, even here." - Cheshire Cat
Reputatie 3
Badge +4

heey

ik voel me heel erg eenzaam, en depressief, ik zie can alles het slechte in en heb nergens zin in soms kan ik alleen maar huilen en voor me uit staren, miet dat me leven zo slecht is echt niet maar ik kan gewoon met niemand praten niemand snap me, me moeder zegt dat ze er voor me is maar als ik ergens over praat met haar zegt ze alleen ja het is moeilijk maar t komt goed en dat zegt iedereen maar niet alles komt goed, ik mis me ex, we hebben al 2 keer een relatie gehad de 2e keer was hij niet eens verliefd, en dat heeft me zo kapot gemaakt, we hebben bijna seks gehad, en ik mis hem zo erg en ik voel me zo alleen al zo lang vooral nu ik hem niet meer heb, bij niemand doe ik het ooit goed ik maak te veel fouten en niemand kan eens trots op me zijn,Ik weet niet wat ik moet doen met me leven en alles 

Hoi,

 

Dit is rot. Maar je zal het redden en uiteindelijk vind je iemand waar je je echt fijn bij voelt, en dat diegene dat ook wederzijds heeft.

Het fijnst voor jou, zal waarschijnlijk zijn een nieuw iemand te vinden waarvan je houd.

ga op avontuur, maak s’ochtends een wandelingetje in plaats van weg te kwijnen

Reageer