Hoi,
Ik dacht echt dat het beter ging, ik heb echt geprobeerd positief te blijven me af te leiden van de negativiteit maar het lukte gewoon niet meer, ik had al bijna een week gewoon niet meer gehuild! Tot een paar dagen geleden: ik had de hele nacht gehuild en ben om 6 uur s’ochtends het huis uit gegaan en ben gaan wandelen naar een afgelegen plek en heb daar alles eruit geschreeuwd en nog meer gehuild, dat had ik eerder gedaan en toen hielp het heel goed het hielp nu maar een beetje. Sinds die nacht zijn dingen weer achteruit gegaan, soms ben ik gewoon numb, maar soms huil ik alles bij elkaar.
Er is nu onderhand bijna een jaar geleden iets niet zo leuks gebeurd en daardoor belandde ik een beetje in deze shit en ben ik niet meer dezelfde sinds toen ik heb er vertrouwings problemen en een trauma van, ik kan het of beter gezegd hun niet vergeten, ik kan hun niet loslaten en het breekt me nog steeds zo erg, het lijkt alsof het zelfs erger is geworden. Door deze gebeurtenis zijn er veel mensen mij gaan beoordelen en lastigvallen online, in het echt ook wel eens daardoor heb ik een (sociale) angst opgebouwd die ik niet meer kwijt krijg, ik denk veel te veel na en ga altijd van het ergste uit.
Ik zou gewoon willen dat het net als vroeger was dan maakte je je daar niet zo druk om, je trok je van niemand iets aan, ruzie’s waren nog niet zo serieus, je was altijd blij en huilde alleen als je pijn had. (Dit geld voor mij in ieder geval, het kan zijn dat jij een heel andere jeugdjaren hebt gehad).
Ik ben nu al sinds een tijd elke dag verdrietig en ik wil mezelf pijn doen, ik heb er al vaker over na gedacht en ik heb me weten te kunnen tegenhouden. Ik wil niet dood, maar zo leven vind ik ook niet leuk. Ik wil gewoon alle vervelende dingen/mensen loslaten, vergeten en gewoon zo snel mogelijk weg van ze zijn.
Ik wil gewoon iemand van mijn leeftijd die ik dit kan vertellen, die geen oordeel heeft, die me zal troosten en daarna opvrolijken, ik heb vrienden maar ik denk niet dat ze begrijpen hoe ik me voel en mijn beste vriendin heeft haar eigen problemen en ik vertel wel is iets maar niet zo heftig want ik wil haar niet lastig vallen met mijn problemen.
Ik wil gewoon blij zijn, en niet elke nacht te hoeven huilen, ik wil geen angst meer hebben, ik wil me niks aantrekken van wat andere denken over mij, ik wil genoeg fun maken in mijn tienerjaren, ik wil iemand leuks ontmoeten, ik wil niet op iedereen boos of chagrijnig zijn, ik wil een knap meisje zijn, ik wil leuk worden gevonden door mensen, ik wil niet mijn ouders teleurstellen, ik wil niet buitengesloten zijn, ik wil veel vrienden hebben, ik wil geen dingen verpesten, IK WIL GEWOON GOED GENOEG ZIJN!