Skip to main content

ik heb een vriendin laten we dr even lola noemen en ik ken haar al een paar maanden (ongeveer 6 naanden laten we zeggen)ik heb haar op de eerste dag van school ontmoet en ik voelde gelijk een klik en zij ook zei ze maar na een maandje of twee ging ze opeens heel veel om met iemand anders ze had ook belooft om samen te gaan zitten maar toen ging ze opeens naast iemand anders zitten ze zei dat dat voor de grap was maar ik vond het niet heel grappig ofzo en nu moeten we ook het hele schooljaar zo blijven zitten ik ging uiteindelijk naast iemand zitten die ik niet kende ik werd vriendinnen met haar(we noemen dr voor nu even eva) maaar opeens ging lola heel veel met eva om en sloot lola mij buiten na een tijdje ging lola weer veel met mij om en toen weer veel met eva en toen weer heel veel met mij en dat blijf ook zo voor heel lamg maar nu zitten we in een vriendinnengroep eerst was het nog leuk maar later niet meer alleen lola en ik zitten in dezelfde klas te rest zit allemaal in een andere klas maar lola gaat nu in de les heel veel met mij om en buiten de les dus in de pauzes enzo heel veel met de andere meiden van de vriendinnengroep maar dat vobd ik eerst niet erg maar nu zegt ze ook allemaal nare dingengen over mij bijvoorbeeld over me gewicht enzo ze slooft ook veel uit maar later als we alleen zijn gaat ze gelemaal lief lopen doen

wat kan je het best doen met dit soort mensen?want ze is me enigste vriendin in de klas en ik wil niet alleen zijn

Hey wat vervelend dat ze zo tegen je doet!! 

Ik snap dat het lastig is in zo'n klas maar probeer eens met andere kinderen een praatje te maken. Je zult merken dat er echt wel leuke kinderen tussen zitten. 

Je kunt natuurlijk ook aan je vriendin vragen waarom ze zich zo gedraagt en of ze er mee kan ophouden. Veel succes!!!


ik snap je ik heb zoiets ook meegemaakt mr sorry heb eigg geen idee ik heb zon beetje t zelfde probleem helaas


Reageer