Beantwoord

een nachtmerrie

  • 13 March 2020
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik had dus laasts een nachtmerrie en het voelde heel echt en nu krijg ik steeds flashbacks

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 March 2020, 13:10

Bekijk origineel

6 reacties

Heyy, waar ging de nachtmerrie over en waarom vind je het zo eng?

Reputatie 3
Badge +2

nou ik vind het eng omdat het super echt lijkt het is zo realistisch

er gebeurd iets met me vriendin en ze gaat dood 

Hey camden

 

Wat naar dat je droomde dat je vriendin overleed. Dat moet inderdaad best eng zijn geweest. 

 

Je zou een schriftje met pen naast je slaapplek kunnen leggen. Daarin kan je je dromen neerschrijven. Op die manier blijven ze niet in je hoofd zitten, en kan je ze zeg maar loslaten op papier. Het zou ook kunnen helpen om hier met iemand over te praten. 

 

Gr. Kenshin

@camden ahh vervelend! Ik snap het. Nachtmerries zijn niet fijn. Ik had weleens een nachtmerrie over mijn vriendinnen die boos tegen mij deden. De nachtmerrie die jij had was heftiger en leek mij ook heel erg eng. Je moet er aan denken dat het allemaal een droom was. Misschien vergeet je het wel weer en heb je er later geen last meer van. Je zou je droom kunnen tekenen en het papiertje kunnen verscheuren? 

Je kan ook bedenken waar je vriendin dood aan ging en of dat in het echt ook zou kunnen gebeuren. 

Hopelijk heb je hier iets aan! Liefs, Naira193 :heart:

waaar ging het over?

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik snap precies hoe je je voelt ,ik heb dat bij 2 van m'n nachtmerries, waardoor ik nooit meer in het ziekenhuis met de lift wil en nooit meer naar school wil fietsen met los haar. Ik ben elke x bang dat het echt is en heb meerdere dingen geprobeerd en zou zelf ook wat aan de tips hebben.

Ly xxx @Anoniempjeeee_xoxo 

Reageer