Skip to main content

Hoi allemaal

ik ben een jongen zit in de 2de klas met veel nieuwe kinderen.

er was dus een meisje die heel overduidelijk naar me zat te staren. En als ik haar kant op keek keek ze gelijk weg

dus ik appte haar via de groepsapp van de nieuwe klas en vroeg of ze naar mij aan het staren was of niet, en ze antwoordde dat ze aan het slapen ofzo was waarschijnlijk maar daar geloofde ik niks van want ik zag duidelijk dat ze niet aan het slapen was tijdens de les.

en ik antwoordde maar met oh ok lol

maar daarna zei ik als je je bedenkt zeg je het maar en zei ook dat ik wist dat ze in ieder geval niet aan het slapen was.

ze heeft nog niet gereageerd wat moet ik doen?

en wat betekent het als een meisje naar je staart?

en heb ik het nu verprutst?

Ja, ze vindt je leuk. Meisjes kijken vaak naar je als ze je aantrekkelijk vinden. Als je haar meerdere keren hebt betrapt hierop is het wel helemaal duidelijk, ik maak het ook best wel vaak mee.

Maar wat moet ik nu doen?

ik vind haar eigenlijk ook best leuk maar ze antwoord niet eerlijk naar me.

zal ik haar uit vragen ofzo?

en we hebben trouwens alleen nog geappt

Okay, meisje spreekt hier HAHA. Er is een kans dat ze je leuk vindt, maar jij kijkt ook wel eens naar andere mensen zonder dat je ze aantrekkelijk vind. Ik zou dat soort dingen alleen niet via de groepsapp, maar privé doen. Andere mensen gaan zich er dan mee bemoeien en dat maakt het alleen mr lastiger. Verder weet ik het niet, als er iets gebeurd lmk

k ben ook een meisje en ik denk dat ze je leuk vind, ik zou met haar gaan praten als ik jou was!!

Ik zou het haar sowieso niet vragen in een groepsapp, Dat is nii zo fijn. Ik zou dan ook niet reageren.

Als je dat nog een keer merkt, dat ze naar je kijkt, glimlach gewoon naar dr. Das een stuk fijner dan confronteren

Reageer