Skip to main content
okee, even vooraf: ik wist niet waar dit moest maar ik wou het wel delen. coolcoolcool, bedankt voor het lezen alvast, fijne dag!

Morgen is het precies een jaar geleden dat ik niet wist wat ik moest. Uit een eerder onbekende nieuwsgierigheid pakte ik een oud zakmes uit de la, gewoon om te kijken of ik het daarmee wel zou weten.

Ik weet het nog steeds niet.

Ik zit nu op m'n verjaardag te wachten op mijn trein naar school, wetend dat een goed getimede stap kan betekenen dat ik morgen niet hoef te herinneren.

Ik ga maar met de bus
Om eerlijkte zijn baart mij dit verhaal een beetje zorgen. Maar ik vind het erg onduidelijk. Dat zak mes wat heeft dat te maaken met het verhaal wat deed je er mee?

Een goed getimede stap... Bedoel je daar mee voor de trein stappen?

Ik kan dit alemaal verkeerd hebben opgevat.

Zoals je zij wil je geen hulp maar als het waar is heb je dat misschien wel nodig en dat is niet erg je verdient het om je goed in je vel te voeln👍🏻
Hey @Mijnigezien

Ookal heb je zeker gelijk in je vermoedens naar de onderwerpen in de tekst, denk ik dat het niet een cry for help is.

Het is meer een terugkijk naar het afgelopen jaar.

Ik heb hulp van een psycholoog en natuurlijk van de kindertelefoon.

Ik merk wel dat ik een beetje terugval maar ik weet niet of dat door het weer en misschien een soort vorm van winterdepressies komt. Of het feit dat het nu het "jubileum" is van wat er allemaal gebeurd is.

Maar zeker lief dat je je zorgen maakt :3

Ja dat dus,

Julian
Heyy,

als er een keer iets is, kan je altijd hier je hart luchten. Er zijn hier zoveel mensen die er alles aan zullen doen om je te helpen. Je hebt dit jaar toch maar mooi overleefd, daar mag je echt trots op zijn. Als je je echt rot blijft voelen, is het misschien slim om het aan je psycholoog te vertellen.

Succes!!

Reageer