Skip to main content

Hoi ik ben Tai en ik ben dus trans als jullie het nog niet wisten (:.  Vannacht had ik dus een hele stomme niet fijne droom die ik echt kwijt moet. Komt ie:

op school kregen we in de klas les over sex tijdens biologie. We gingen ook leren HOE we het moesten doen. Daarna mocht iedereen met diegene waar hij of zij verliefd op was sex hebben. 
Niemand wou met mij en ik was super onzeker omdat ik mezelf ontzettend lelijk vind en omdat ik nog een vagina heb omdat ik transjongen ben en raakte helemaal in paniek. 
 

Dat was mijn stomme droom. Sommigen mensen zeggen toch dat wat je droomt je aan het verwerken bent? Nou in het echt zit ik er ook best mee dat ik een meisjeslichaam heb ook al ben ik een jongen. Ik ben ook bang dat ik misschien later geen relatie krijg omdat bij ja je weet wel. 
 

Sorry beetje lang bericht maar ik moest het echt kwijt. Bedankt voor het lezen! Liefs Tai 🤗💙🍀🏳️️‍⚧️

Hey! 
 

snap ik ! Heel goed zelfs! 
over dat niemand jou wil zal ik me geen zorgen maken! 
op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch weleens?;) 

 

jij lijk bij best wel leuk ;) 

voor de rest, het zal niet snel gebeuren dat jij in de klas de “ opdrancht krijgt sex te hebben “ ( ik jen jou school niet, maar ik neem aan dat dat klopt 😉


en jij bent mooi zoals je bent, als je een jongen vegnt, zoael als je een meisje bent, iedereen is OK eb iedereen is gelijk! 
 

“ wees jezelf. Er zijn al zoveer anderen!@ “ 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

 


klinkt als een nare droom. En klinkt als redelijk relevant, alsin het gaat over onderwerpen die spelen in je leven. Maar onthoud wel dat dromen geen realiteit zijn.


Hey @Mij_niet_gezien dankjewel, ha dat potje met die deksel kende ik nog niet, goeie Dankje! 
 

dankjewel (:

 

haha ja dat is waar dat doen ze op de meeste scholen niet nee (; (:  gelukkig haha

dankjewel!!!

groetjes Tai 🍀🍀🍀


Hey @jaivy  jij ook Dankje, dat is ook zo, gelukkig was het idd niet echt!! Jeggg als ik er al aan denk dat het echt was jaiksss 😮💨

 

Tekst van aantal dezelfde berichten samengevoegd - Luuk


Reageer