Een Fout Gevoel

  • 7 March 2021
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben een meisje 15 jaar en heb nu al bijna een half jaar met mijn vriend. Ik ben zelf best gelukkig in mijn relatie alleen er is iets raars tussengekomen. Mijn vriendje heeft dus altijd 1 of 2 dagen in de week een beste vriend op bezoek en telkens als ik hem zie krijg ik kriebels in mijn buik en kan ik eigenlijk alleen maar naar hem kijken. en ik wil dit eigenlijk niet voelen omdat ik een vriend heb maar ik denk dus dat ik verliefd ben op de allerbeste vriend van mijn vriendje en weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan. het is zelfs zo erg dat als ik alleen met mijn vriendje ben dat ik soms heel vaak aan zijn beste vriend denk. en ik weet echt dat dit niet kan maar kan echt niet omgaan met het gevoel want het is er gewoon. Weet iemand wat ik heb beste kan doen en hoe ik hier eigenlijk het best mee om kan gaan want vind het echt heel moeilijk vooral tegenover mijn vriend. Liefs mij 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

.

 

Hey,

Ik zie dat er na al die tijd nog niemand je heeft geholpen. Ik hoop dat het nog steeds van toepassing is.... 

Maar in ieder geval, als je echt verliefd op hem bent kan je hier over nadenken of dit dus meer is dan bij je vriendje. Ik zou er wel heel erg zeker van zijn voordat ik actie zou ondernemen als ik jou was want het zou verkeerd over kunnen komen op je vriendje. Je zou het er eens met hem over kunnen hebben. Ik denk hoe dan ook dat je je best moet doen je relatie met je huidige vriendje te behouden want het zou zonde zijn dat kwijt te raken, waarschijnlijk zou die beste vriend ook niet zomaar met jou uit willen als hij dan het gevoel heeft de vriendin van zijn maat te 'stelen'.

Ik hoop dat je zo alsnog een beetje geholpen bent,

Groetjes,

Lucas

Reageer