Vraag

Een fobie voor muggen

  • 11 July 2019
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik heb volgens mij een fobie voor muggen. De bulten enzo maken mij niet zoveel uit. Het is vooral t gezoem wat mij gwn de hele nacht wakker houd. Als ik maar 1 keer gezoem hoor ga ik naar de badkamer en tril ik helemaal, ik moet zelfs huilen en denk dat ik ga overgeven. Ik heb ook last van zoemen alleen dat zit in mn hoofd. (Heel raar) Als ik bijv de radio aanzet hoor ik heel zwaar gezoem er door heen. En als ik t dan uit zet niet meer. Maar dat heb ik ook met andere geluiden zoals t tikken van een klok ofzo...

Hoe kom ik hier vanaf? Alvast bedankt voor de moeite!

3 reacties

dat gezoem in je hoofd weet ik niet echt iets op.
ik heb dat juist alleen als het voledig stil is. dus ik heb snachts muziek aan staan.
ligt dat gezoem niet aan de radio? of misschien heb je wel over gevoelige oren 🤔

wat heb je met het getik van een klok?

dat van de muggen en ik van me moeder. zij heeft een echt heel raar fobie op die dingen. zij gaat gillen en schreeuwen dat dat ding dood neer moet vallen 🤔

maar misschien een keer door je angst heen gaan? dat als je ze hoort dan blijf je lekker liggen of je gaag op muggen jacht en zwz niet naar een andere kamer ik denk dat je er zo over heen kan komen.

groetjes
bella
Hoi
Ik heb geen tips voor dat gezoem(in je hoofd) waar ik wel een oplossing voor heb is dat andere gezoem ( van de muggen)
Dus pak een boek en wacht tot ze op de muur zitten kom zachtjes met je hand of boek of wathever dichterbij en ... SPLAT!
Doe dat ook en het zalig stil daarna
Veel geluk op muggenjacht


(Heeft er eigenlijk niks mee te maken, maar ik splatteer (begrijp je?) zon 3 muggen per dag/nacht
Bij de radio is het de bass, denk ik. Zachter zetten helpt. Verder kan de zoem komen doordat je gehoorschade oploopt of opliep. Als je geluid minder hard zet, krijg je daar als het goed is minder last van.

Anders kun je naar de huisarts?

Reageer