Vraag

een eind aan leven

  • 1 March 2024
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hoihoi iedereen

ik ben G…. En ik zit nu al heel veel maanden in een  depressie  en het wordt steeds erger  ik snij mezelf nu al zo’n viermaanden (als het niet langer is) en mijn wonden worden steeds dieper  en ik ben er echt helemaal klaar mee  ik wil een eind aan mijn leven maken  maar ik ben bang dat het teveel pijn doet en  ik weet dat ik allemaal familie en vrienden pijn ga doen  dus dit is nog een reden dat ik heel erg twijfel  maar er is 60 % van mij dat dood wilt en ik weet niet of er iemand is die zoiets heeft en hoe die ermee omgaat maar kan die mij helpen

 

 trouwens moderators verwijder dit niet  

Ik wil echt weten hoe andere er mee omgaan

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Anoniemeid , 

 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Kim (de Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik heb dat ook en om dr tegen te vechten heb ik gwn steeds een doel gesteld. Bijvoorbeeld van ja ik mag volgende maand het doen als de periode er voor zo slecht gaat dat het niet anders kan en als dat wel goed gaat dan moet je beseffen dat er nog veel meer moois is in het leven en toch nadenken van laat ik het maar niet doen. Je kunt ook andere doelen stellen zodat je een doel hebt in je leven.

Ik wil bijvoorbeeld graag kpop idol worden dus ik train om auditie te kunnen doen en dan heb ik een doel waar ik naartoe werk en dat helpt echt :)

Heb jij ook iets in je leven wat je echt graag wil bereiken?

Anders kun je ook bijvoorbeeld een leuke vakantie organiseren of iets kleins bijvoorbeeld iets met familie of vrienden doen.

Ik zal gwn echt iets inplannen om naartoe te wachten of werken.

Jij kunt dit! <3

Xx

Reageer