Skip to main content

Een dank en gewoon een verhaal kwijt.

• April 22, 2026
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

Sommigen van jullie zullen mijn gebruikersnaam misschien herkennen. Voor jullie dankjewel dat jullie er voor iedereen hier zijn.  
Ik moest mijn account verwijderen vanwege een paar onveilige situaties. Er is ondertussen veel gebeurd in mijn leven ik ben een verscheidene ups en downs geweest. Ik heb dingen geprobeerd die voor mij bet einde hadden kunnen betekenen. 
Maar dat terzijde, het gaat nu wel redelijk met mij denk ik. 

Dus tot slot zou ik graag nog even dankjewel willen zeggen tegen een paar mensen. @Askygirl ​ @Tover01 ​@Tartan16 ​@Boterbloempjee ​@Lupus ​@ItsJustMe ​@Monkeyboy08 ​@OnlyMe  @sjammetje  @LampenKap (ben je naam vergeten …2009)

en de rest natuurlijk ook 💜💜💜

@Natureflower  ik ben inderdaad teruggekomen(ik weet niet of ik op je post gerangeerd had dat ik wegging)

Groetjes ik ​@SadLightBulb 

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 22, 2026

Hi, ik ken je nog niet en weet niet hoe en wat er is gebeurd, maar ik vind een nieuwe gebruiker leuk en fijn❤️

Welkom (terug) dan😊

Liefs♥︎

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 23, 2026

Hoi ​@SadLightBulb ,

Ik herken je wel, fijn dat het beter gaat ❤ Welkom terug :)

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@SadLightBulb ,

Fijn dat het beter gaat en welkom terug! ♥️

Liefs 💜

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Ben vergeten het bij mijn vorige bericht te zetten, maar blijf plaatsen als je iets kwijt wil of als we kunnen helpen/ mee denken 😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 23, 2026

Hey! Wat een bijzonder en lief bericht! Welkom terug en als dingen je van het hart moeten zijn we er voor je! 🫂♥️

😘Tover