Een chaos in me hoofd en tegelijkertijd weet ik niet wie ik ben .

  • 3 June 2019
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn leven op dit moment wat al jaren zo is:..
Ik weet niet wie ik ben of hoe ik me voel.
Ik wil er zijn maar ik wil er ook weer niet zijn.
Ik weet niet hoe ik me echt voel maar weet wel hoe ik me voel tegenover andere..
ik wil niet dood maar ook niet leven..
Ik wil echt een perfect leven hebben later en daar wil ik zeker naar toe werken..
Op sommige momenten denk ik oke sarah here we go we gaan t halen..
Maar zo denk ik met mijn hoofd
Mijn gevoel zegt wat anders..
Ik heb teveel gedaan teveel verkeerde dingen..
Ik wil het liefst weg van alles ..
het liefst wil ik even een tijdje aan de drugs en drank en even feest vieren met mezelf!
Maar aan de andere kant wil ik mijn best doen en iets van mn leven maken.
Maar ik weet het allemaal niet!
Ik struggle met alles: gevoel, realiteit, famillie, vrienden, eten ,studeren, mezelf beschadigen en zo kan ik alles gaan noemen..
IK HOU NIET VAN MEZELF
Ik walg van mezelf als persoon
Ik walg van mn innerlijk en uiterlijk..
En tegelijkertijd probeer ik mn best te doen om vrienden en famillie niet teleurtestellen.
Maar ik kan dit niet echt niet..
Wat moet ik?!
Ik weet niet of ik eerlijk kan zijn tegen mensen die mij hulp bieden zoals mijn psychiater..
Omdat ik niet wil dat ze zich zorgen maken en vervolgens mijn ouders inlichten.
Ik krijg alles van mijn ouders ze proberen veel voor me te doen om me trots te maken en een goed leven aan te bieden maar ik.. kan dit niet..
Ik verdien dit niet.
Ik wil hier niet zijn maar moet hier blijven om de moederwens voor een kind tegenover mijn moeder waar te maken..
Maar luister zodra mijn ouders naar de hemel zijn maak ik een einde aan me leven..
Ik wil het zo graag nu al doen maar ik kan het niet.!
Want ik wil mijn ouders geen pijn doen.
Ik weet niet wat ik moet doen!
Het is een chaos in me hoofd.
Asteblieft kan iemand me helpen ..
Ik ben kapot, boos, verdrietig .. echt alles in een ik weet niet wat ik voel. Alleen wat ik wil voelen..

4 reacties

het sarahx

je zit op dit moment met je zelf in de knoop (herkenbaar).
ik denk niet dat je het wilt horen maar ik zeg het toch. ik denk dat het handig is om met iemand te praten met een vriend(in), je mentor, vertrouwens persoon op school of gewoon een volwassenen waar je je fijn bij voelt. ik denk dat je er zo misschien zi achterkomt wie je bent.

je zegt dat je veel verkeerde dingen hebt gedaan in je leven tot nu toe. ik weet zeker dat iedereen voor dat ze volwassen zijn veel verkeerde dingen hebben gedaan.

je wilt aan de drugs en drank. maar je wilt ook je leven op een mooi rijtje krijgen. ik zou alle ik dat 2de voor elkaar wil krijgen dat eerste niet gaan doen. straks raak je er verslaafd aan en dan duurt het nog langer tot je aktes alles voor elkaar hebt.

Ik struggle met alles: gevoel, realiteit, famillie, vrienden, eten ,studeren, mezelf beschadigen en zo kan ik alles gaan noemen..

Ik denk echt dat als dit allemaal struggels zijn dat het echt verstandig is om met iemand te gaan praten.

het zal lastig zijn om je familie nooit te leur te stellen. maar zij moeten het wel begrijpen want iedereen heeft deze leeftijd gehad en iedereen heeft wel een strijd gehad met zich zelf.

het lijkt mij handig om juist voledig eerlijk te zijn tegen je psychiater. zij/hij kan jou echt helpen. zij/hij heeft zwijg plicht dus mag niks aan jou ouders vertellen zo lang je geen gevaar voor je zelf of andere bent.

je moet echt niet de moeder wens van je moeder uit te werken.
mijn moeders wens is ook dat ik later eigen kinderen krijg en als ze oud genoeg zijn ga trouwen. maar dat ga ik niet doen want ik ben transgender dus stel ik haar te leur maar mijn geluk is belangrijker dan gaat wens.
Ik wil hier mee zeggen als jij geen kinderen wilt hoeft dat niet. je leeft niet om je moeder gelukkig te maken. je leeft om je eigen leven te leiden.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
bella
Hey lieve Sarah,

wat een verhaal. Mega kut en ik herken het zo. Het is echt de leeftijd en dat gaat over. Probeer dit gevoel met iemand te delen, iemand die je kan vertrouwen. Deze persoon zou je verder kunnen helpen. Hulp vragen maakt je niet zwak! En vergeet niet dat je niet leeft voor een ander, je moet het jezelf leuk maken!
liefs Chaan
Reputatie 3
Badge +4
Dit had ik kunnen typen... wow. Ik zit in precies, maar echt precies dezelfde probleem.
J pschyiater kan je vertrouwen want als ze het alsnog allemaal doorverteld moet ze de gevangenis in of een schadevergoeding.

Daarnaast kan ik je moeilijk helpen, aangezien ik in dezelfde situatie zit. Daarom kan ik 1 dingen mee geven. Laat je gedachtes die zeggen: here we go we gaan dit doen! Winn3n van je slechte gedachtes. Dit gaat ons lukken ik geloof er in
Hey Sarah,

Ik zit zelf met tranen in m’n ogen dit te typen, ik herken alles. Ik weet alleen niet wat je eraan kunt doen. Dus als iemand nog goede tips heeft horen ik (en wel meerdere mensen hier) het graag!

Ik wil gewoon even zeggen, Sarah, dat ik (en vast wel meer mensen) er voor je zijn.

Sterkte,
Fee

Reageer