Skip to main content

een brief voor de mensen die...

• October 13, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Heeeee, ik heb een brief geschreven voor alle mensen die me, haten, onderschatten, me hebben gepest en nog veel meer.

Lees gerust, en ja, je mag vragen stellen 😍

Jullie, jullie hebben me altijd gehaat, omdat ik mezelf was, omdat ik me mening gaf, omdat… gewoon om IK!

Jullie waren de fouten hier! Niet ik, nooit geweest, en nooit nooit! Maar de fout die wel werd gezien was ik, ben ik. Al die jaren lang! Was IK de fout! Altijd IK!! En waarom? Hm. 

En toen was het stil. Voor even. Tot het weer begon, tot ik 5 keer ben opgewacht na een dag te hebben gehad op school, dreigen dat ik in elkaar geslagen werd. En als ik dan een grote bek terug gaf krijg he het weer: “aaah, wat stoer! Ahah” “wow, die reageert ook ff haha”    nooit iets terug hebben kunnen zeggen. Nooit iets hebben kunnen doen. Vaak zat dat mes in m’n rug gehad. Over me geroddelt en over me gelogen.

Jullie moeten je schamen! Voor wat jullie mij hebben aangedaan! Me uitschelden, ALLES!! En als je weet wie ik in het echt ben, of je voelt je aangsproken. SCHAAM JE! SCHAAM JE DIEP! OVER WAT JE MIJ HEBT AANGEDAAN!! 

Dat was het…

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Wauw… dat is echt een superkrachtige brief. Je laat goed voelen hoeveel pijn dat allemaal heeft gedaan, en ook hoeveel kracht je hebt om het op te schrijven. Je klinkt boos (terecht ook), maar ook sterk, alsof je eindelijk zegt wat al die tijd in je hoofd zat. Mag ik vragen: voelde het een beetje goed om dit op te schrijven?

xx liefs Wolf 🐺

Girllll
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

Wauw… dat is echt een superkrachtige brief. Je laat goed voelen hoeveel pijn dat allemaal heeft gedaan, en ook hoeveel kracht je hebt om het op te schrijven. Je klinkt boos (terecht ook), maar ook sterk, alsof je eindelijk zegt wat al die tijd in je hoofd zat. Mag ik vragen: voelde het een beetje goed om dit op te schrijven?

xx liefs Wolf 🐺

ja, het voelde zkr goed! alles van de afgelopen jaren er ff uit kunnen gooien, op een plek waar dat ook daadwerkelijk kan en mag

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo 

ik vind het zoals wolf zij al een krachtige brief en ik heb aleen een vraag ze pesten je nu niet meer toch?

zo wel dan hoop ik dat het snel weg is

suc7 met de brief aan ze sturen