Vraag

Een brief schrijven die je nooit zal sturen

• 19 November 2022
  • 27 reacties
  • 399 Bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo k,

De volgende keer als je chaos wilt stoken zou ik het fijn vinden als je het niet op de enigste dag doet van de zomervakantie waar ik ook echt iets leuks ga doen. Apenheul is verprutst door jou. Niet lief he.  Dan hebben we het niet eens over wat je überhaupt in dat stinkende bericht van je had gezet. 

Het is voor ons beide iets van midden in de nacht en jij besluit om mij een dm via instagram te sturen op een random dag nadat je al voor weken mijn instagram zit te stalken. Je begint het met dat ik gemanipuleerd ben door mama. Ja want mama is degene die een 15 jarige heeft geraped. Dat heeft ze niet gedaan want zij was die 15 jarige en jij hebt haar sexueel misbruikt.

En dan zeg je dat ik te  beïnvloedbaar was en te jong. Jij beïnvloede mij in het geloven dat mishandeling van jou oké was. Mama heeft mij nooit aangeleerd om te liegen en geheimen te houden van al het slechte dat jij hebt gedaan. Dat heb jij me geprobeerd aan te leren. Ik moet volgens jou je vergeven want "ik weet heus wel dat mama verkeerd was’. Dat weet ik blijkbaar niet want toen ik 5 was en voor een politie agent gegooid werd om gewoon te chatten was ik niet eens op te hoogte dat ik überhaupt moest praten en ik heb niks gelogen. Ik vertelde wat ik had meegemaakt want dat was wat ik was gevraagd om te vertellen. Ik herinnerde me gewoon spul en antwoorden vragen. Onverwachte vragen van een onverwachts gesprek. En nog steeds zou ik die conversatie op dezelfde manier houden. Antwoorden wat ik me herinner omdat ik het heb meegemaakt.

Je eindigt het bericht met “ik snap dat je boos bent maar waarom ben je boos dan?” en met “ik ben niet boos, ik vergeef het je”. Dit is wel het ergste van alles eigenlijk. Ik heb NOOIT gezegd hoe ik me over de situatie voelde. Nooit. Je gokt mijn gevoelens, zegt dat je mijn niet bestaande gevoelens snapt maar trekt toch mijn gevoelens in twijfel? Wat voor random rotzooi is dat nou weer? En wat moet je mij voor vergeven? Dat ik als een kind/kleuter gewoon de waarheid vertelde en daarbij mijzelf heb gered van een rot leven met mishandeling en pijn? Ik heb nooit iets mis gedaan. Ik ben niet de slechterik, ik was een klein meisje die een leven en een kans verdiende waar ik vrij was van jouw rare manipulatie spellen, mishandeling en seksueel misbruik.  

Je zei ook nog “Jij bent en blijft mijn kleine meisje”. Ik ben 13, Ik ben mijn eigen persoon met een eigen stem en eigen persoonlijkheid. Niet een klein kleutermeisje die verteld was om een volwassen oude man af te lebberen en af te zuigen. Ik ben niet een meisje dat je kan vertellen wat te doen en dat ook gaat gehoorzamen omdat ze niet beter weet. Ik ga never nooit mijzelf de schuld geven voor een kind te zijn. Ik verdiende en verdien nog steeds een leven met rust, vrede en blijheid. 

er gaat nooit een wereld zijn waar ik jou vergeef en gehoorzaam. De rechters hebben niks mis gedaan, ik heb niks mis gedaan, t heeft niks gedaan en mama al helemaal niet. Niemand behalve jij en jij alleen was de slechterik. De rest van de wereld leefde gewoon hun leven en deed wat gedaan moest worden. Wat gedaan moest worden was jouw uitroeien, net zoals elke slechterik van alle spellen. 

Ook Hoewel toen ik zei “rot op” bedoelde ik dat met alles in m'n lijf. 

Maar dat was alleen het eerste bericht. Je besloot “laten we er een extra schepje erbovenop doen”. Ik heb je gelukkig toen geblokkeerd. Ik was te druk met mijn diagnose traject voor C-PTSS. “Wat is dat?” vraag jij je af. Het is een afkorting voor Chronisch post traumatisch stress stoornis. Ik heb dat vanwege jou, Leuk he? Ik kreeg die diagnose en moet nu met die burden leven, Had jouw rotzooi niet nodig. Mama heeft het bericht wel gelezen en ze zei dat je hier verkeerd voor was. Blijkbaar waren de woorden die je gebruikte “je hol” en “je gaatje” want een kontgat en vagina zijn blijkbaar geen woorden in jouw domme woordenboek. Ik wil gewoon zeggen, dat tweede bericht was echt een loser actie. Het zou wel fijn zijn als je helemaal stopt met appen want mijn insta is nu aan het crashen vanwege al die berichten die blijft sturen. Het is echt eng. Stop. 

Ik eindig nu de brief.  

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, huiswerk, toetsen ect, 

ik had volgens mij al een brief aan jullie gestuurd.. nou jullie zijn duidelijk eigewijs, zouden jullie kunnen. STOPPEN met al die stress in mijn hoofd te veroorzaken?! Ik wordt langzamerhand gek van jullie…. Ik heb al mijn kunst lessen opgegeven voor jullie KUNNEN JULLiE DAN OOK STOPPEN met mij GEK TE MAKEn?! 

ik zou het waarderen, 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer