Skip to main content

een bericht voor jou!

• May 8, 2026
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hé vreemdelingen, ik ken jullie niet, maar ik heb nodig dat jullie dit nu horen: jullie doen ertoe. Ook als jullie gedachten blijven zeggen dat dat niet zo is. Ook als het voelt alsof niemand jullie ziet of begrijpt. Jullie zijn nog steeds belangrijk, simpelweg omdat jullie bestaan.

Jullie zijn echte mensen met echte harten die diep voelen. En jullie dragen al zo lang zoveel met je mee, en het is logisch dat jullie moe, overweldigd en gekwetst zijn. Jullie zijn niet zwak omdat jullie je zo voelen. Jullie zijn mens. En mens zijn kan soms zo zwaar zijn.

Jullie hoeven niet te doen alsof het goed gaat. Jullie hoeven niet door de pijn heen te glimlachen. Jullie hoeven nu niet sterk te zijn voor iedereen anders. Jullie mogen huilen. Jullie mogen je verloren voelen. Jullie mogen precies zijn waar jullie nu zijn en nog steeds liefde en zorg waard zijn.

Jullie hoeven vannacht niet jullie hele leven op te lossen. Jullie hoeven niet te weten hoe de toekomst eruitziet. Het enige wat jullie hoeven te doen is hier zijn, in dit moment, ademhalen en jezelf toestaan te bestaan. En dat is voor nu genoeg.

Er zijn delen van jullie die mooi zijn, ook als jullie ze zelf niet kunnen zien. De manier waarop jullie diep voelen. De manier waarop jullie geven om anderen. De manier waarop jullie doorgaan, zelfs wanneer alles in jullie wil opgeven. Die dingen betekenen iets.

Jullie aanwezigheid in deze wereld verandert dingen op manieren die jullie niet beseffen. Er zijn mensen van wie het leven mooier is omdat jullie erin zijn. En er zijn mensen die jullie nog niet eens hebben ontmoet die ooit zo blij zullen zijn dat jullie zijn gebleven.

Er is een toekomstige versie van jullie die nog steeds wacht om zich weer oké te voelen. Om te lachen om iets stoms. Om een moment van rust te voelen. Om op een dag wakker te worden en niet meer zoveel pijn te hebben. En die versie van jullie is echt, ook als alles wat jullie nu voelen pijn is.

Dit moment is niet het einde van jullie verhaal. Het is gewoon één hoofdstuk. En hoofdstukken kunnen veranderen.

Jullie hoeven niet voor altijd dapper te zijn. Jullie hoeven alleen maar door te gaan voor deze minuut, en dan de volgende, en dan nog één.

Jullie hoeven niet alles alleen te dragen. Jullie verdienen steun. Jullie verdienen begrip. Jullie verdienen het om je weer veilig te voelen in je eigen hart.

Dus wees alsjeblieft zacht voor jezelf op dit moment. Blijf bij jezelf, zelfs wanneer het pijn doet.

Jullie zijn geen last. Jullie doen ertoe.

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 10, 2026

Dankjewel! ♥️ Mooi! 

😘Tover

anoniempie0606

Dankjewel ik moest ervan huilen❤

cookiedough888
Forum|alt.badge.img+1

Heel erg bedankt ik lees dit op het moment dat ik dit ook echt even nodig had en ik ben nu door jou geïnspireerd om misschien een topic te starten waar mensen dit soort lieve berichtjes kunnen plaatsen ❤️

Groetjes cookie😘😘😘😘