Hey,
ik weet niet goed meer wat ik moet doen. ik voel me gewoon echt niet fijn. ik heb dus laatst een vriendin iets verteld waar ik het in mijn vorige topic over had en ze zei dat ik bepaalde mensen maar gewoon moest laten gaan dat zij tenminste wel een echte vriendin is. Maar dat betwijfel ik.. De laatste tijd doet ze best aardig tegen me maar daarvoor was ze alleen maar met anderen mensen en ze wil waarschijnlijk iets van me. Vroeger was het nooit zo dan was het altijd samen lachen samen huilen. nu ben ik aan het huilen en zij met genoeg nieuwe vrienden aan het lachen. en weetje wat ze allemaal doet? Als ik gwn tegen haar zeg dat ik iemand gwn niet heel aardig vind gaat ze enorm haar best doen om vrienden met diegene te worden. ze is langzaam aan het veranderen in een tutje.. En nu komt ze opeens weer met 1 of ander zeik verhaal en dan moet ik haar zeker helpen! vroeger maakte ze weleens een grapje en zei ze ja maar jij kan ook niet veel of hoe is het met je leven voor zo ver je die hebt. eigenlijk doet ze dat nog en ik begin het nog te geloven ook! als je dat zo vaak te horen krijgt. en het enige wat ze nu nog doet is al mijn nieuwe vriendinnen afzeiken. alleen maar zeggen dat ze ze niet mag. Maar een goeie vriendin moet toch blij zijn dan? dat ik nieuwe vrienden heb? waarschijnlijk ook niet voor lang. het zijn 2 meisjes maar ze doen gwn alles samen ze zijn alleen apart leuk. verder heb ik nog wel 1 echte goeie trouwe vriend alleen er is iets met hem en hij wil het niet zeggen. wat moet ik nou doen ik voel me echt heel erg alleen vooral hier in dit stomme huis!?