duimen/ knuffels

  • 29 August 2019
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Badge
Hey allemaal!
ik zit met iets, ik duim nog & slaap nog met knuffeldoekjes.
ik schaam mij hiervoor.
tot welke leeftijd hadden jullie knuffels/ duimden jullie?
ik duim niet meer overdag, alleen als ik ziek ben of in bed.
& zal ik wel of niet gaan logeren bij mijn vriendinnen?

6 reacties

Hey,

Ik slaap nog steeds met knuffels hoor en ik ben 17. Mijn vrienden doen daar totaal niet moeilijk over. Als jouw vrienden goede vrienden zijn, moet dat ook geen probleem zijn!

Duimen is ook niks om je voor te schamen, maar wel iets wat je beter kan afleren i.v.m. je gebid. Je kan kleurloze nagellak op je nagels doen. Als je dan wil duimen, smaakt dat vies en dat kan helpen met het afleren.

Ik zou gewoon gaan logeren en je vrienden uitleggen dat je dit doet. Het zou echt geen punt moeten zijn.

Gr. Pin
hey

ik sliep tot een half jaar geleden met knuffels (toen was ik net 17)
nu doe ik het alleen nog als ik bij me vader ben. of in een vreemd bed.

bij mijn moeder houd ik dit vast als ik niet kan slapen. kan ik lekker knijpen 😉

mijn vrienden slapen allemaal met knuffels in bed.

groetjes
blue
Hey
Ik ben nu 14 ik slaap nog steeds met knuffels en ja ik duim ook nog...
Je hoeft je er niet voor te schamen. Als je vriendinnen echte vriendinnen zijn dan vinden ze dat niet erg.

Xx schildpadje01
niks om voor te schamen ik duim ook nog steeds. ik vindt het duimen behoorlijk ontspannend als ik stress heb of bang ben. ik heb het alleen wel afgeleerd om niet meer op school te doen maar daar heb ik het tot aan klas 2 gedaan.

groeten Marit
Reputatie 1
Badge +1
Ik ken iemand die is bijna 20 en duimt ook nog en slaapt ook nog met knuffels enzo. Super schattig 🥰
Hoi

Ik ben 16 en ik slaap ook nog steeds met ewn knuffel, zonder kan ik niet eens slapen😊.
Ik zou gewoon gaan logeren bij je vriendinnen, als ze echte vriendinnen zijn zullen ze het accepteren.

Liefs Lexy❤

Reageer