@Julian12 Aww dat is goed om te horen zeg! Ik kijk wel zo in je topics
Groetjes Rowena X
Ik heb aan iedereen heel veel steun gehad hiermee ! En @Emmalove in dit topic kwam Sankonijn vertellen dat hij ook zo'n straf had meegemaakt. Met zwemmen of zoiets, best erg. Daarom was hij ook een soulmate. Een jongen dus ook 13 was hij. Had ik veel aan. Je vroeg het in de andere topic maar hier kon ik je antwoorden. Groetjes Julian Xx
Ps ik had aan iedereen veel steun hoor !
Hey @Julian12 ,
Ik reageer een beetje laat, en je hebt ook al veel reacties gehad maar ik wil het toch nog even kwijt,
jij hoeft je niet te veranderen voor iemand omdat ze je anders niet leuk vinden, jij bent zoals je bent en als je je anders gaat gedragen of anders doet krijg je waarschijnlijk meer problemen dan dat je er van profiteerd, ook ben ik van mening dat iemand je leuk moet vinden zoals jij bent! zoals ik al eerder bij een topic van jou heb gezegt, je bent wie je bent. Daar kan je nou eenmaal niks aan veranderen. En als ze je leuk vind zal ze je accepteren zoals je bent!
En je bent geweldig zoals je bent
Mvg,
Just talking
Hoi allemaal. Ik heb wel gevraagd ook aan anderen en haar en ze bekijken mij niet anders gelukkig. Vonden me juist wel grappig, zielig, stoer enzo precies zoals jullie zeiden en ja de straf zag er dom uit maar word er niet op aangekeken voelt wel opgelucht. Maar ik wil het toch liever niet weer haha . Nou en ze vind mij heel aardig en knap en van alles maar ze is niet verliefd. Maarja het moet wel van 2 komen dus ik droom lekker verder over nieuwe leuke lieve mensjes die ik ga tegenkomen ik ben nu best happy dat ze mij iig geen loser vinden.
Heel veel thanks nog weer ! Ik blijf mooi op dit forum ik heb nog vragen genoeg van binnen en help graag anderen. Grtz en dikke kus Liefs Julian XXX
Knap dat je er zo over denkt
@Ikwiljehelpen en @justtalking dankjewel ! Beetje late reactie ik ben lang niet geweest. XxX Julian
* late reactie van mijzelf bedoelde ik :)
Hoi allemaal. Ik heb wel gevraagd ook aan anderen en haar en ze bekijken mij niet anders gelukkig. Vonden me juist wel grappig, zielig, stoer enzo precies zoals jullie zeiden en ja de straf zag er dom uit maar word er niet op aangekeken voelt wel opgelucht. Maar ik wil het toch liever niet weer haha . Nou en ze vind mij heel aardig en knap en van alles maar ze is niet verliefd. Maarja het moet wel van 2 komen dus ik droom lekker verder over nieuwe leuke lieve mensjes die ik ga tegenkomen ik ben nu best happy dat ze mij iig geen loser vinden.
Heel veel thanks nog weer ! Ik blijf mooi op dit forum ik heb nog vragen genoeg van binnen en help graag anderen. Grtz en dikke kus Liefs Julian XXX
Knap dat je er zo over denkt
Inderdaad. En ze bleek later toch verliefd dus ik snap nu waar je naar verwees in deze topic
https://forum.kindertelefoon.nl/gender-seksuele-identiteit-170/hoe-weten-jullie-waar-jullie-op-vallen-86024?postid=566813#post566813
Wat schattig eigenlijk. In de straf hoek dacht je kansloos bij haar te zijn en nu is ze je lief! Echt fijn dat het voor jou op dit gebied zo goed uitpakte. Ik had dit nog niet gelezen maar het muntje valt
Veel geluk met haar 4life! En ook met jezelf in je situatie nu. You can do it!
Sjardy xoxox
Dit topic was nog van voor dat ik hier actief was en had het dus nog niet gelezen. Zo cute dat ze toch uiteindelijk je vriendin is geworden.
Nog heel veel geluk samen. Je mag best blij zijn met zo’n vriendin (en dat ben je ook wel denk ik)
Heejj Tartan , Jouw verhaal liked dat van Tover, al ben jij een stukkie anders voor die tijd haha. Liever, braver, leuker. Mooi hoe het afliep. Ik ben eerlijk, ik had al een tijd dit forum gevolgd en de post van Sjardy triggerde mij. Daarom reageer ik hier ook. Zeg ik wel eerlijk, op dat moment dat jij daar heen moest had ik for sure ook gelachen! Sorry cutie maar een jongen in de hoek voor zo veel meisjes dat is echt lach kracht ::p dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Maar je had wel mijn full support gehad want in tegenstelling tot Tover die het dik verdiende was dat van jou te zwaar vind ik. Jou daar neerzetten en dan 3 klassen las ik? Met ook een groep 8? Serieus? Een brugjongen van 12 , no way! Dat kan niet. Eerlijk dingetje te zeggen is wel, ik zou weg zijn gegaan, ik had dat mens gezegd sorry dat ik u raak maar geen opzet, ik ga echt never niet daar staan in me broekje en me handjes op de rug! Bekijk u het lekker! Maar okej jij bent lief dat zie ik ook aan je andere posts en ik vind jou een cutie! Ook al zo'n champ ! Las ook van je troubels en struggles, daarmee heel veel beterschap, dat vind ik surely zielig! Ik wou eigenlijk alleen in deze post reageren dat ik wel gemeen zou zijn maybe maar je wel zou steunen en het super hot en cookie vind dat zij nou jouw meisie is ! That rocks ! Veel geluk ! En sorry voor me harde taal, that 's me :( :(
Doby
Hoi @Dobymeis13 haha bedankt. Niks mis met eerlijk ik vind je post wel leuk. En je hebt ook wel gelijk. Zo gemeen vind ik het niet hoor. Iedereen reageert weer anders in situaties. Bedankt ook voor je compliment! Het valt best mee met je 'harde' taal je zegt wat je vind, mooi toch.
Groetjes liefs Tartan X
Dankjewel Tover!!! Inderdaad, had ik nog niet eens opgemerkt 🤭
Tartan X