Skip to main content

Dus ik heb een paar jaren geleden gedubbelt en nu heb ik een nieuwe kans want ik ga naar het middelbaar en ik wil het dus niet vertellen .mijn juf van Nederlands zei : ik hoop dat iedereen beter is en begrijpt dat jullie een nieuwe kans hebben . ( its zo ) dus dat gaf me echt its van : ik zal het nooit zeggen ! Maar gisteren was ik op 3dagse met mijn nieuwe klas en eergisteren was ik op mijn lievelings plek van het domein: achter z'n huisje waar er niemand was heel veel gras een grote muur waar ik op kon zitten naar de zonsondergang kon kijken en een gat in de muur met water waar ik met speelde ook was het weg leeg en kwam er ongeveer elk 3-5 een auto . En dan was wr een groep jongens dat voetbal speelde en de bal rolde naar mijn plekje en zagen de jongens mij ik zag hun ook maar negerde hun tot dat zo naar mij kwamen , dan begonnen we te babbelen en dan zei ik hoe oud ben je tegen een jongen uit dat groepje en hij zij ***( ik weet niet als ik het mag zeggen op het forum en zal ook niet doen ! ) en dan dee ik alsof ik uit het zelevde jaar ben geboren en hij was dus ouder dan mij ( wat hij denkt want hij weet niet day ik 1 jaar ouder ben ) en dan vroeg ik dat aan een beetje iedereen en dan zegt de jongen aan wie ik het eerst vroeg ' ja hij is *** hij heeft 2keer gedubbelt ' en ik voelde zo its van stress want dis was niet de eerste keer dat dat gebeurde : zo als mijn juf van wiskunde vroeg mij : hoe oud ben je ? En ik ben dus ouder dan mijn hele klas en begon te stressen en ik was helemaal stil zelf dat meisje naast mij zij mij het antwoord , dan zij ik waarom ? En mijn juf antwoorden met : heb je je tong kwijt ?? En nog veel andere keeren , dat was een van die en nu heb ik iets van :

 

Ze zullen het out wel weten!Als ik nieks zeg en dat ze het ontdekken zullen ze me haten .Ze zullen denken dat ik een liegebeest ben!Dat ik dom ben en daarom heb gedubbelt ( had iegelijk nieks mee te maken dat ik dubbelde )

En dat wil ik echt niet  dus wat kan ik doeeeen !? 

Danku om te hebben gelezen ❤️‍🩹

Groetjes 

 

Bye

Geen reactie

Reageer