Skip to main content

Heyyy

Ik ben 12 en droom over verkrachting elke keer als ik er achter kom word ik boos op mezelf en wil het niet (voor de duidelijkheid ik wil niet verkrachten en ik wil niet verkracht worden ik wil niet dat soort dingen doen) ik heb ook andere problemen waardoor ik mezelf ook snijd natuurlijk probeer ik het niet en doe ik me best ik heb het moeilijk en raak mezelf kwijt maar over die droom ben ik de enige en wat kan ik doen?

Hey, misschien is het goed om hier over te praten. Als het je echt in de weg zit en het is trouwens ook een naar onderwerp om over te dromen, dat snap ik zeker. Ik heb zelf heel vervelend een tijd lang veel gedroomd over dat ik in het openbaar gestraft werd, stil ergens in een strafhouding moest staan en duizenden mensen om me aan het lachen waren, of in een diepe kuil zat en mensen boven over de rand me uitlachten,  en daar kwam ik van af door er over te schrijven en ook met lieve vrienden/innen over te praten. En door allerlei goede tips hier op het forum trouwens ook.  Als je een beetje van tekenen ofzo houd helpt dat ook. Teken of schrijf het van je af en dan zorg je dat je verhaal of je tekening steeds iets positiever wordt.  En het geeft je het gevoel dat jij de baas bent over het onderwerp. Probeer maar! 

Liefs Tover xxx

Reageer