Vraag

droom/ nachtmerrie nodig om te slapen, maar bang

  • 30 June 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb al sinds iets van 4 jaar dezelfde droom/ nachtmerrie. Ik durf het niemand te vertellen omdat ze er dan een heel gedoe van gaan maken en ik heb hem nodig om in slaap tevallen ofzo. maar hier is de droom/ nachtmerrie.

Er is een soort groep. Die heet de stoute kinderen groep. Ik ben dan het stoutste kind van de wereld. Er worden daar kinderen verzameld en die moeten daar dan wonen. Er zijn dan kleine huisjes en dan kan je spullen kopen met geld dat je verdient als je aardig doet. Als je niet aardig doet dan wordt je gestraft. En dan doen ze je dus pijn. Ze hebben ook machines die het makkelijker maken om te straffen. Daar ben ik wel altijd ander dan in het echt. Nu ben ik niet dik maar ook niet dun maar daar ben ik ontzettend mager. Zo zijn er meer kleine details zoals nu heb ik en broer van 15 met blond haar en daar een broer van ongeveer 17-18 met zwart haar zoals ik.

Ik weet dat het niet echt is maar toch denk ik dat er een halve waarheid in zit. Ik weet alleen niet wat. Nu zit ik dus met  vragen zoals ben ik echt stout?

Heeft iemand een oplossing hoe ik hier vanaf kan komen en wel makkelijk in slaap kan vallen?


2 reacties

Ik zou eens naar zo'n dinges gaan waar ze daar veel van af weten. Ik snap dat je er geen gedoe om wil maken omdat het maar een droom is maar veel mensen geloven daarin en zij hebben ook al veeel mensen geholpen.

Reputatie 7
Badge +9

Bedoel je een psycholoog? Als je dat bedoelt gaat het niet werken want daar ga ik al heen. Maar daar durf ik er ook niet over te praten. De enige die het nu weten zijn de mensen die dit hebben gelezen en mijn broer die ik het heb verteld nadat hij gezworen had het aan niand te vertellen.

Reageer