Beantwoord

dromen over verleden

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

De laatste paar nachten droom ik dus meer dan normaal, veel meer. Nu vind ik dat niet echt erg, het is meer waarover ik droom. Een paar maand geleden heeft me beste vriendin me laten zitten, na 2 jaar beste vrienden zijn was dat wel ff kut. Daar droomde ik over. Ook al.is het een paar maanden geleden, het blijft toch een zwakte. 

Paar weken terug had ik uitwisseling ( dat je maar dagen naar een andere school gaat om daar lessen etc te volgen). Daar was er dus een meid , waarmee het redelijk goed klikte, voor mij waren we vrienden. Toen heeft iemand haar wijsgemaakt dat ik verliefd op haar was en dat heeft alles verpest. Daar droom ik dus ook over, wat me op een of andere manier ook best gevoelig ligt. Heeft iemand enig idee hoe ik hiervan af kan komen? Alvast bedankt om te lezen :) 

Groetjes

Kaas123

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 March 2020, 20:21

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb op de basisschool een beste vriendin gehad, maar we zijn nu al jaren geen vriendinnen meer en we hebben ook geen contact meer. Ik droom soms nog steeds over haar na al die jaren.

Ik denk niet dat je er veel aan kan doen. Misschien helpt het als je er met iemand over gaat praten, een goede vriend of je ouders of iemand anders waar je het goed mee kan vinden.

Je zou ook naar je beste vriendin kunne gaan en vertellen dat je er van baalt dat jullie geen vrienden meer zijn, misschien vindt zij het ook wel jammer. Ik weet niet wat er is gebeurt tussen jullie, maar misschien kunnen jullie dat uitpraten?

Kan je dat meisje van die uitwisseling niet vertellen dat je niet verliefd op haar ben? Misschien vindt zij het ook wel jammer dat jullie geen vrienden kunnen zijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Lexy❤

Heyy @Lexyhoop 

Om te beginnen, dankje voor je reactie! 

Wat er met me beste vriendin gebeurd is valt niet echt goed te pratenw ze heeft meerdere keren in me gezicht gelogen, terwijl ze weet dat ik liegen haat. Ik weet dat het zo beter voor me is, dat we geen vrienden meer zijn. 

Dat met die uitwisseling , heb het haar verteld , maar bleef toch een beetje ongemakkelijk op een of andere manier. Denk dat ik me er gewoon moet bij neerleggen.  

Nog eens bedankt :)

Groetjes

Kaas123

Hey,
 

Ik heb precies hetzelfde alleen niet over vriendinnen. Ik heb een depressie gehad en ik heb nog steeds niet alles verwerkt. Mij helpt het om te schrijven over dingen die gebeurd zijn en misschien kun je ook een brief schrijven aan hun en daarin schrijven wat je ze zou willen zeggen ook al stuur je het niet. Als je hun niet meer ziet probeer te denken aan de leuke tijden die jullie hebben gehad en je zult vast nieuwe vriendinnen krijgen waarmee je leuke dingen gaat beleven. Wat ook trouwens kan helpen om ergens anders aan te denken is sporten of mediteren.

ik hoop dat je er iets aan hebt 

xoxo

Reageer