Vraag

dromen over gemis

  • 23 October 2021
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen,

ik droom al een aantal weken van een bepaald persoon. (Lees mijn eerste topic om te weten wat er voorafgaand gebeurd is)  Ik had een aantal maanden geleden gedoe met diegene en heb niet echt meer contact, maar toch mis ik diegene wel een beetje… weten jullie misschien wat mijn dromen kunnen betekenen? Hier een aantal dromen:

Droom 1

12 juni 

Ik had gedroomd dat … naar mijn huis kwam en hij deed heel lief maar ook maakte hij van die flauwe grappen. Hij was zichzelf en heel lief.

Droom 2

30 juni

Deze keer droomde ik dat we met Nederlands op de computers moesten alleen ik was nog ingelogd op het google account van …. Toevallig kwam hij ook binnen en ik vertelde dat ik was ingelogd op zijn account maar meteen was uitgelogd. “Dankjewel (ik), heel fijn dat je me dit verteld” toen legde … zijn hand op mn schouder maar zei hij “lijkt me niet zo verstandig dit” toen deed hij zijn hand op mn rug en wreef hij op mn rug. Ik kwam steeds dichter bij staan en op een gegeven moment stonden we daar in een omhelzing. Deze droom was zo fijn, echt een heel veilig gevoel.

Droom 3

30 juli

Ik droom al de laatste 2 dagen over dat wanneer we weer terug naar school gaan, hij mij volledig zal negeren. Ik vind dit echt niet leuk, ik hoop echt niet dat hij dat gaat doen. Al dat kut gedoe.

Droom 5

22 oktober

Deze droom heb ik niet afgemaakt maar ik droomde dat ik weer eens bij zijn auto was op een parkeerplaats bij een huis. Ik zat daar en opeens voel ik een heel klein tikje op mn hoofd. Het was … Hij kwam naast me zitten en vroeg me waarom ik hier was. Vanaf hier werd ik een beetje wakker maar ik moest heel hard huilen.

Wat zou dit allemaal betekenen… ik had eerst niet het idee dat ik er nog zo veel mee zat maar als ik dit zo terug lees, misschien wel. Ik weet dat dit allemaal niet goed is maar ik weet niet wat ik er aan moet doen :( help alsjeblieft, hoe zet ik hem uit mn hoofd


1 reactie

Hey Anoniem4321,

 

Ik denk dat je hem idd echt nog wel mist, maar ik heb geen idee hoe ik je kan helpen.

Toch zou ik het gewoon zo laten. Hopelijk ontmoet je snel iemand anders en stoppen de dromen.

 

Groetjes,

Who.am.I.

Reageer