Skip to main content
Vraag

drang om mezelf te snijden

• January 22, 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey het was vandaag zo eng ik heb dus toetsweek en ik kan normaal school al echt niet hebben vanwege mijn mentale gezondheid dus ik kreeg weer drang om mezelf te snijden en ik kon niet stoppen uiteindelijk kwam men moeder thuis dus moest ik het weg doen maar t was zo eng ik ben onder zoveel stress

3 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 23, 2025

hey als je de drang hebt om te snijden kan je een rekkertje rond je pols doen en er aan trekken zo heb je pijn maar je hebt geen wondes  

optie 2

Als je voelt jezelf te snijden teken dan een vlinder op de plek waar je jezelf zou willen snijden Geef de vlinder dezelfde naam als iemand van wie je houdt, of van iemand die wil dat jij beter wordt Als je snijdt dan zal de vlinder sterven  Je moet de vlinder er weer af wassen

of je tekent gewoon met een pen als je jezelf wilt snijden en je blijft lijntjes zetten tot dat je denkt dat het genoeg is daar achter kan je zien hoeveel littekens je hebt vermeden 

of het gewoon blijven uitstellen 

xxx nevada

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hele goeie tip van Nevada over de vlinder, of misschien je lievelingsdier?

Begin alsjeblieft niet aan jezelf pijn doen :) 

Liefs

AnneW
  • January 24, 2025

Hoi  ​@Sanne s 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne De Kindertelefoon)