Vraag

Drang

  • 20 October 2018
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hey, ik heb nog niet zo lang geleden mijn eerste topic gemaakt, maar ook hier vraag ik me dingen over af. Ik heb al een lange tijd last van het idee dat ik mezelf moet snijden. Ik weet niet waarom. Ik heb het al een paar keer geprobeerd met een scherp potlood of mijn geodriehoek, maar ik durfde mezelf nooit écht pijn te doen. Zou het misschien kunnen komen doordat ik de laatste tijd veel stress heb over mijn nieuwe school, al het huiswerk en over waar ik het in mijn vorige topic over heb gehad? Of zou het ook kunnen komen doordat ik er nog niet zolang geleden achter ben gekomen dat een vriend van mij waar ik veel mee om ga/ging op mij is?daardoor voel ik me wel vaak ongemakkelijk... hij app me via elk mogelijk sociaal netwerk. Instagram, Whatsapp, Snapchat... gij stuurt allemaal foto's van zijn vakantie enzo. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

4 reacties

Heyy,
Alles wat je opnoemt kan ermee te maken hebben. Ik merk bij mezelf, dat ik meer snijd als ik veel stress heb, of als iemand iets van me verwacht. Een nieuwe school is natuurlijk best stressvol, dus dit is helemaal niet gek. Ik hoop dat het minder wordt als je een beetje gewend bent.

Wat betreft je vriend, ik zou eerlijk tegen hem zeggen, dat je hem niet ziet zitten. Misschien zoekt hij ook wel gewoon vriendschappelijk contact met je.

Begin alsjeblieft niet met snijden, want voor je het weet verlies je de controle.
Liefs,
Sleepygirl
hee,

pas alsjeblieft goed op met wat je doet met jezelf... Ik heb vorig jaar veel gesneden omdat ook ik veel stress had over een aantal dingen. Ik heb hier een beetje over gepraat met mijn mentor en dit doe ik wel vaker. het helpt al een heel stuk! Mijn tip is: zoek hulp bij vrienden of iemand als je mentor of een vertrouwingspersoon 😘 stay strong!
Reputatie 2
Badge +1
@25anoniem25 dank je voor de tip! Ik ga proberen om het aan iemand te vertellen, maar dat zal nog wel even duren voordat ik dat durf te doen

@Sleepygirl dank je, maar ik heb het hem al verteld, alleen hij blijft telkens contact zoeken, ook lichamelijk😕

Reageer