Skip to main content

Hoi

er was drama ik weet niet maar hij(ex-crush) is echt irritant hij zoekt echt aandacht in de pauze gingen de meisjes steeds roepen van dat ik hem leuk vond dat ik hem wil zoenen en knuffelen ik vond het echt heel irritant ik weet al dat hij me niet wil dus maakt mij toch niet uit hele drama toen we moesten scene voor de musical doen en een meisje ging steeds zeggen kijk daar hij komt jou man je bent op hem en die dingen ik vind het echt heel irritant en toen zei een jongen omdat hij achter hem was en weet ik niet te knuffelen ofzo zei hij je doet nu heel serieus omdat meisjes op je zijn ik weet niet maar hij ging naar mij toe en zei ik weet je vindt me leuk maar IK WIL JOU NIET hij probeerde echt grappig te doen dus ik zei IK WIL JOU NIET en toen we naar de klas gingen ging die meisje het hele verhaal aan de andere meisjes verteld toen zei de juf wie wilt naar buiten en wie wilt de film afkijken en bijna alle meisjes wouden binnen blijven en dus alle jongens naar buiten ik heb geen idee maar hij zocht aandacht hij kwam steeds terug en hij wees naar mij en deed❌ bij het raam met zijn armen ik weet niet maar oké aan het eind van de dag ging zijn vriend me lastig vallen en zei lekker een traktatie he hoe is het om afgewezen te worden ik zei ik ben niet op hem en zei ik ben niet afgewezen dit was vandaag gebeurt ik ging bijna tegen hem aan dat ook nog dus ik weet niet meer wat ik moet denken en doen moet ik hem negeren wat als hij te vlakbij is

Geen reactie

Reageer