Drama lama leven

  • 4 November 2020
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

Lieve mensen ik weet het niet meer zo goed.

Ik heb dus Autisme (asperger) met een dwangstoornis maar ik zoek fijne gevoelige nummers en ik heb advies nodig hoe je vrienden moet maken hoe moet ik grappig zijn als ik op de scouting ben hoe moet ik een fatsoenlijk gesprek starten en hoe blijf ik positief de hele dag op school en heeft iemand anti internet tips om aan te komen want uhm ja ik ben net een lucifer en ik ben daar echt onzeker over want ik ben 15 volgend jaar en ik wil niet als een plank op het strand/zwembad liggen pleaseeeee help iemand mij!


1 reactie

Badge

Hoii Juliette de courgette,

  1.  Als ik leuke liedjes wil vinden luister ik meestal naar een radiozender met mijn muzieksmaak, als ik dan een leuk liedje vind noteer ik de Titel en als die niet genoemd word dan een belangrijk woord of zinnetje uit de tekst ( meestal vind je hem dan ook wel).
  2. Als tip om meer gesprekken te voeren en grappiger zijn.                                                                               Ook al klinkt dit misschien raar maar door meer gesprekken te voeren word je makkelijker in   een gezellige babbel en grappiger, wees niet bang om een keer te proberen een gesprek te voeren of om een grap te maken. Hoe meer je dit doet hoe beter je erin word, Ik had hetzelfde toen ik na lange tijd pesten naar en andere school ging en dit hielp mij, Want al snel was ik een van de gezelligste van de klas:)
  3. Hoe je de hele Dag positief bekijkt?
    Door niet teveel je best te doen ervoor, probeer jezelf de komende tijd te verbeteren wanneer je echt aan het balen bent, verbeter jezelf dan met de positieve/leuke dingen.
  4. En over het aankomen moet je je niet teveel zorgen maken, als je gewoon een goed eetpatroon hebt is dat al goed. Ga jezelf niet helemaal volproppen met vette dingen want dat is slecht voor je gezondheid! Als je toch nog iet extra wil doen eet dan een extra bakje chips op een dag.


    Hopelijk heb je hier wat aan!!!

Reageer